  • 1. Data: 2005-08-05 15:42:53
    Temat: proste historie...
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    zbulwersowany tą reklamą telewizyjną, w której jakaś
    nierozładowana sadzi się do operatora i kogoś tam jeszcze
    oczekując od nich odszkodowania, chciałem zapytać o w sumie
    prostą aczkolwiek ważną spawę...

    jak to jest (z punktu widzenia prawa)?

    Czy taki "sprzedawca" może "nie obsłużyć" potencjalnego
    klienta? Jakie czekają go z tego tytułu konsekwencje? Chodzi
    oczywiście o stan obecny (UE) bo wcześniej to były na to
    sposoby... widomo. No i jakie prawa ma "kupujący" gdy taki
    "sprzedawca" go oleje? Bardzo mnie to ciekawi.

    P.S. może powinienem użyć konsument i jakiś oferent, ale
    chyba wszyscy wyczają o co mi chodzi.

    P.S.2: jak ktoś chce się pobawić, to niech rozważy sprawę
    olewania maili od użytkowników na allegro... ooo, a przy
    okazji, nie wiem czy czasem pisujecie (pozdrowienia) do
    pracowników allegro... w liście potwierdzenia jaki
    przychodzi na skrzynkę nie ma wysłanej do allegro treści,
    czy na coś takiego nie ma jakiejś regulacji? która
    oczywiście zmusi cfaniaków do załączania treści
    korespondencji...