  • 1. Data: 2005-08-05 14:03:54
    Temat: dyskryminacja czy nie ????
    Od: "Gosik" <m...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie natury prawa pracy. Jestem aktualnie na urlopie
    wypoczynkowym (do 08.08.2005), natomiast od 09.08 idę na urlop wychowawczy.
    Dziś tj. 05.08 chciałam zapisać się do Medicoveru (mamy opłacaną opiekę
    medyczną przez pracodawce) i usłyszałam, że nie ma takiej możliwości,
    ponieważ z dniem 31.07.2005 pracodawca rozwiązał z nimi umowę na moje
    nazwisko (pozostali pracownicy dalej mają opiekę medyczną). No i tu pojawia
    się pytanie, czy pracodawca mógł tak zrobić??? Czy to nie zakrawa o
    dyskryminację??? To jest czysta złośliwość ze strony mojego pracodawcy, ale
    czy mógł tak zrobić z prawnego punktu widzenia??? Będę bardzo wdzięczna za
    wszelkie uwagi.
    Pozdrawiam,
    Gosik

  • 2. Data: 2005-08-05 14:12:58
    Temat: Re: dyskryminacja czy nie ????
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakrawa o dyskryminację??? To jest czysta złośliwość ze strony mojego
    > pracodawcy, ale czy mógł tak zrobić z prawnego punktu widzenia??? Będę

    Opieka Medicover to dobra wola pracodawcy, a nie obowiazek.

    P.

  • 3. Data: 2005-08-05 14:21:55
    Od: "Gosik" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcvs55$6qa$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Opieka Medicover to dobra wola pracodawcy, a nie obowiazek.
    >
    > P.

    zgadza sie, ale jezeli jedni pracownicy mają a inni nie to nie jest
    dyskryminacja ????

  • 4. Data: 2005-08-05 15:00:22
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > zgadza sie, ale jezeli jedni pracownicy mają a inni nie to nie jest
    > dyskryminacja ????

    Jesli kierownik dzialu ma słuzbową komórke, a szeregowy pracownik nie to
    jest to dyskryminacja?

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-08-05 19:38:46
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:dcvutr$lc9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli kierownik dzialu ma słuzbową komórke, a szeregowy pracownik nie to
    > jest to dyskryminacja?
    >
    > HaNkA

    A czy usługi Medicoveru w tej firmie są zarezerwowane wyłącznie dla kadry
    kierowniczej?
    Z listu Gosik to nie wynika, można nawet przyjąć założenie, iż tym bonusem
    objęci są wszyscy pracownicy
    Jeżeli tak jest, to pytanie Gosik jest w moim pojęciu całkiem zasadne
    PawelT

  • 6. Data: 2005-08-05 20:00:08
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    pozostaje teraz udowodnic, ze nalezy nam sie ta opieka tak samo jak
    innym pracownikom, bo tak ma byc, albo wszyscy, albo nikt ;) hahahah
    chodz nawet bysmy chcieli to zrobic, to zawsze pracodawca powie, ze to
    jest premia uznaniowa i ty po prostu jej nie dostales/as ;)

  • 7. Data: 2005-08-05 20:27:12
    Od: "Gosik" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dd0g2l$1t4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > chodz nawet bysmy chcieli to zrobic, to zawsze pracodawca powie, ze to
    > jest premia uznaniowa i ty po prostu jej nie dostales/as ;)

    no tak - zabrano mi "premie uznaniową" bo urodziłam dziecko :( wcześniej z
    tego samego powodu zabrano mi telefon służbowy :( tak się niestety w
    dzisiejszych czasach traktuje pracowników......... brak słów.........

  • 8. Data: 2005-08-05 20:31:37
    Od: "Gosik" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli kierownik dzialu ma słuzbową komórke, a szeregowy pracownik nie to

    forma zatrudnia 10 osób na krzyż, wszyscy mają opiekę medyczną (no teraz już
    tylko poza mną-ze względów oczywiste wiadomych). wskaźnik rotacji jest na
    takim poziomie, że szkoda gadać. ale widze, że niektórzy nie mają takich
    problemów, tylko szkoda, że nie mają też wiedzy na temat o który pytam, a
    chętnie wypowiadają się w danej kwestii. ehhhhhhh

  • 9. Data: 2005-08-05 21:03:55
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 5 Aug 2005 22:31:37 +0200, Gosik <news:dd0ias$tel$1@elrond.ghnet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > problemów, tylko szkoda, że nie mają też wiedzy na temat o który pytam, a
    > chętnie wypowiadają się w danej kwestii. ehhhhhhh

    Szukaj pracy (tylko po cichu), dobrze Ci radzę. Ten szef Cię pewnie zwolni
    :-(
    Na wszelki wypadek musisz być na to przygotowana. Sama się nie zwalniaj,
    chyba, że będziesz miała lepszą pracę.

    --
    Kaja

  • 10. Data: 2005-08-06 00:38:20
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dd0i2o$rfj$1@elrond.ghnet.pl,
    Gosik <m...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > wcześniej z tego samego powodu zabrano mi telefon służbowy :( tak się
    > niestety w dzisiejszych czasach traktuje pracowników......... brak

    Mam dziwne wrażenie, ze robisz z siebie ucisnioną. Telefonu służbowego nie
    zabrano Ci za kare, że urodziłas dziecko, tylko z powodów prozaicznych - z
    założenia służył on do załatwiania interesów firmy, których Ty w okresie
    urlopu macierzyńskiego nie załatwiałaś.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Dziwne, że ludzie mogą myśleć o śmierci,
    kiedy jest tyle do zrobienia w życiu