  • 1. Data: 2002-02-21 15:47:38
    Temat: prosba
    Od: "Metto" <m...@a...net>

    Witam,
    Pisze prace magisterska na temat zmian w prawie wyborczym (parlament) III
    RP.
    Gdzie moge znalezc materialy na ten temat?
    Internet przekopalem juz porzadnie, nie znalazlem m.in. wogole ordynacji
    wyborczej do wyborow 1991, pozostale mam. W ksiegarniach takze kiepsko
    niestety. Nie za bardzo mam czas niestety na przesiadywanie w czytelni :(,
    wolalbym w miare
    mozliwosci miec materialy w domu. W bibliotekach wypozyczyc tez nie ma czego
    w zasadzie.
    Jesli ktos wiec mialby dostep do jakies materialow na ten temat, wie gdzie
    moglbym czegos wiecej sie dowiedziec, znalezc cos, albo w jakis inny sposob
    mi pomoc bede bardzo wdzieczny.

    Michal
    m...@a...net
    www.yelonki.com