  • 1. Data: 2002-02-21 15:11:10
    Temat: Rada Nadzorcza
    Od: "maciek" <m...@g...pl>

    Sorry!
    Nie znalazłem Grupy w Spólkach (różnych).Więc może tutaj? ;-)
    Jest Spółka z o.o
    100% udziałowiec własnie się Walnie Zgromadził i powołal Radę Nadzorczą.
    Trzy osoby w tym Jego Własna(Szanowna).
    Każda ma dostawać jakieś pieniądze.
    Jak to wprowadzić w dokumenty spółki - czy tym samym Protokołem z Walnego
    Zgromadzenia czy innymi dokumentami ?
    Dzieki za Pomoc.
    Po-zdrowie-nia
    Maciek

  • 2. Data: 2002-02-22 19:11:45
    Temat: Re: Rada Nadzorcza
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article Thu, 21 Feb 2002 16:11:10 +0100, maciek <m...@g...pl>
    says...
> [...]
    > Każda ma dostawać jakieś pieniądze.
    > Jak to wprowadzić w dokumenty spółki - czy tym samym Protokołem z Walnego

    Wystarczy uchwala o powolaniu czlonkow RN/zawarta w protokole/ lub odpis
    uchwaly z tresci protokolu. Wczesniej taki organ musi byc ustanowiony w
    umowie / akcie zal./ spolki.

    Zakladam, ze jedyny wspolnik nie jest jednoczesnie czlonkiem zarzadu bo
    wowczas nie moze byc w RN / 214 ksh/

    --
    Pozdrawiam, Daniel
    mailto: d...@h...pl

  • 3. Data: 2002-02-23 07:30:25
    Od: "maciek" <m...@g...pl>

    Dzięki !
    Tak to mniej więcej widziałem i zrobiłem.
    Ale jeszcze:
    Kto w tym przypadku ustala wysokość wynagrodzenia jakie biorą członkowie RN
    ( Wspólnik/Zarząd/?/ oraz jak to, że tak powiem, wprowadzić w księgowość ?
    Po-zdrowie-nia
    Maciek