  • 1. Data: 2002-06-11 11:29:53
    Temat: "promocje" i dane osobowe
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl>

    Hej!

    Ostatnio - nie po raz pierwszy zresztą, dostałem jakieś cudowne oferty w
    stylu "wygrałeś 10000 zł, wyślij tylko 10 znaczków pocztowych, żeby
    potwierdzić wygraną" itp. Oczywiście pełne imię, nazwisko, adres itd... Skąd
    taka firma mogła wygrzebać moje dane? W jaki sposób można takim sqrczybykom
    "zaszkodzić", żeby odechciało im się oszukiwac ludzi ?

    Pozdrawiam

    Hocus

  • 2. Data: 2002-06-14 07:10:28
    Temat: Re: "promocje" i dane osobowe
    Od: <m...@p...com>

> [...]
    > taka firma mogła wygrzebać moje dane? W jaki sposób można takim sqrczybykom
    > "zaszkodzić", żeby odechciało im się oszukiwac ludzi ?

    wyślij do firmy żądanie zaprzestania przetwarzania twoich danych osobowych w
    celach marketngowych (polecony za dowodem doręczenia). Jezeli jescze raz firma
    ci coś nadeśle, to skieruj sprawę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych
    Osobowych w warszawie - adresy znajdziesz na www.giodo.gov.pl. Pomadto jeżweli
    otrzmałes takie pismo, to powinno być w nim wskazane, skad otrzymali Twoje
    dane - jeżeli nie ma wskazania, to spróbuj od razu złożyć skargę do GIODO
    pzdr

    marek

  • 3. Data: 2002-06-29 08:04:23
    Temat: Czy Pozew czy prośba?
    Od: a...@p...pl (Arnold)

    Chcę napisać Pozew, a może prośbę o zmniejszenie alimentów. Bardzo proszę o
    pomoc w jaki sposób powinno się to tytuawać, wiem że w tym kraju nie ma
    szans na wygranie takiej sprawy lecz jest możliwość przedłużenia okresu w
    którym kobieta-matka ma uniemożliwione pisanie następnego pozwu o
    zwiększenie alimentów, jest to notorycznie przez nią czynione i suma na
    dziecko jest już bardzo wysoka i przekracza moje
    zarobki,,,. Jak walczyć i się bronić przed bezprawiem.

    Arnold

  • 4. Data: 2002-06-29 10:43:33
    Temat: Re: Czy Pozew czy prośba?
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Arnold" <a...@p...pl> wrote in message

    Musisz napisać pozew o zmniejszenie alimentów. Pozywasz te osoby, na które
    płacisz (np. dzieci). Musisz się powołać na 138 KRO (tzn. nie musisz go
    cytować) - np. obecne obciążenie alimentami przekracza twoje zdolności
    zarobkowe i majątkowe.

    Pozdro

  • 5. Data: 2002-06-29 11:09:20
    Temat: Odp: Czy Pozew czy prośba?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afk2tc$kah$...@n...onet.pl...

> [...]
    > płacisz (np. dzieci). Musisz się powołać na 138 KRO (tzn. nie musisz go
    > cytować) - np. obecne obciążenie alimentami przekracza twoje zdolności

    Wcale nie musi sie powoływać na art. pozwy niekiedy są pisane prawie na
    kolanie :-) na wyrwanej kartce z zeszytu i tez są rozpatrywane ;-)

    Sandra

  • 6. Data: 2002-06-29 11:44:29
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Wcale nie musi sie powoływać na art. pozwy niekiedy są pisane prawie na
    > kolanie :-) na wyrwanej kartce z zeszytu i tez są rozpatrywane ;-)

    A co ma jedno do drugiego? Co innego wygląd zewnętrzny kartki, na której
    został napisany pozew a co innego treść pozwu.

    Prawdę mówiąc, obydwie kwestie są bardzo ważne.

    Pozdro
    MAX