  • 1. Data: 2002-06-11 10:16:07
    Temat: siedziba spółki...
    Od: "Jacek Bednarczuk" <j...@w...pl>

    Witam grupowiczów..
    Mam banalne pewnie pytanie...otóż kupiłem spółkę zoo, chcę zmienić w tej
    spółce prawie wszystko - nazwę, profil działalności itd.. wiem że ma mieć to
    formę aktu notarialnego...ale czy taki akt można spisać gdy nie mam jeszcze
    siedziby. Czy wystarczy wpis w postaci samego miasta...a siedziba zostanie
    "dostarczona" w momencie dokonywania wpisu do Sądu Rejestrowego? Czy mam
    rację?
    JB

  • 2. Data: 2002-06-11 11:47:29
    Temat: Re: siedziba spółki...
    Od: "Hubert Kowalski" <h...@i...pl>

> [...]
    > "dostarczona" w momencie dokonywania wpisu do Sądu Rejestrowego? Czy mam

    Jesli kupiles wszystkie __udzialy__ w spolce z o.o., to napewno zauwazyles,
    ze spolka ta posiada siedzibe. I dopoki nie zmienisz tego w KRS to
    poslugujesz sie __stara__ siedziba spolki.

    Pozdrawiam

    Hubert

  • 3. Data: 2002-06-11 11:50:52
    Od: "Pinki" <p...@g...pl>

    Hubert Kowalski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >ze spolka ta posiada siedzibe. I dopoki nie zmienisz tego w KRS to
    >poslugujesz sie __stara__ siedziba spolki.

    OK...czyli siedzibę mogę zmienić później...i nie musi już mieć to formy aktu
    notarialnego?

  • 4. Data: 2002-06-11 13:23:04
    Temat: Re[2]: siedziba spółki...
    Od: m...@p...onet.pl (meavox)

    czesc,

    P> OK...czyli siedzibę mogę zmienić póĽniej...i nie musi już mieć to formy aktu
    P> notarialnego?

    tak, siedzibe mozna zmienic pozniej. kazda zmiana umowy spolki (aktu
    zalozycielskiego) wymaga formy aktu natarialnego - sprawdz obecne
    zapisy. biorac pod uwage, ze zamierzasz zmienic _wszystko_ najlepiej
    zrobic to za 'jednym zamachem'z uwagi chocby na koszty.

    goska

  • 5. Data: 2002-06-11 13:27:21
    Temat: Re: Re[2]: siedziba spółki...
    Od: "Pinki" <p...@g...pl>

    meavox napisał(a) w wiadomości:
    <1...@p...onet.pl>...
> [...]
    >zapisy. biorac pod uwage, ze zamierzasz zmienic _wszystko_ najlepiej
    >zrobic to za 'jednym zamachem'z uwagi chocby na koszty.

    ale z tego co sie dowiedzialem to mozna w umowie spolki wpisac np. tylko
    miasto....a dokladna siedzibe podawac oddzielnie (jak np.umowa najmu) do
    rejestru sadowego, czy tak?

  • 6. Data: 2002-06-11 13:48:32
    Temat: Re[4]: siedziba spółki...
    Od: m...@p...onet.pl (meavox)

    hej

    P> ale z tego co sie dowiedzialem to mozna w umowie spolki wpisac np. tylko
    P> miasto....a dokladna siedzibe podawac oddzielnie (jak np.umowa najmu) do
    P> rejestru sadowego, czy tak?

    moze byc samo miasto - chyba nawet tak jest 'bezpieczniej'.

    a co do aktu notarialnego: wazne jest jaki zapis jest obecnie,
    bo zmiana umowy spółki -> akt notarialny.
    jesli zmieniasz ul. Sliczna 15 w Krasnym Stawie na ul. Kasztanowa 8
    w tymze samym Krasnym Stawie, a w umowie spolki jest wzmianka
    _tylko_ o owej miejscowosci jako siedzibie (bez dokladnego adresu)
    - akt notarialny nie bedzie konieczny. oczywiscie KRS cie nie ominie.

    z autopsji,
    g.

  • 7. Data: 2002-06-11 19:02:33
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <ae4ihc$lam$1@pingwin.acn.pl>, j...@w...pl says...
> [...]
    > "dostarczona" w momencie dokonywania wpisu do Sądu Rejestrowego? Czy mam

    Mam wrazenie, ze nie bardzo wiesz co to siedziba a co adres. Siedziba sa
    admnistracyjne granice miejscowosci (np Pacanow) a adres to np. ulica
    Zielona. Dla zmiany siedziby wymagana jest zmiana umowy spolki a dla
    zmiany adresu IMHO nie. Obydwie zmiany mozna zglosic do KRS w
    pozniejszym terminie z tym, ze do tego czasu bedzie funkcjonowalo
    domniemanie prawidlowego doreczenia wszystkich przesylek pod figurujacy
    w KRS adres.
    Jezeli nie zglosisz adresu do KRS bedziesz musial podac przynajmniej
    adres dla doreczen.
    --
    Pozdrawiam,
    Daniel