  • 1. Data: 2006-05-25 15:26:43
    Temat: problem z interpretacją
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    Witam,
    Mam pewien problem z ostateczną interpretacją otrzymanej wiadomości.
    W skrócie:
    1. jest samochód pomalowany w kolorze chromu
    2. napisałem do KGP pismo i przesłałem zdjęcia z pytaniem czy na polskich
    drogach można nim jeździź czy też trzeba go przemalować
    3. otrzymałem odpowiedź
    "Informuję Pana, że w obecnych uregulowaniach prawnych związanych z ruchem
    pojazdów na drodze brak jest odniesienia do kryteriów jakim powinien
    odpowiadać kolor nadwozia pojazdu samochodowego z wyjątkiem określonych
    specyficznych grup pojazdów ( niektóre pojazdy uprzywilejowane, pojazdy
    pomocy drogowej itp.).
    Należy jednak podkreślić, że art. 66 ust. 1 pkt.1 Ustawy z dnia 20 czerwca
    1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r Nr 108 poz. 908) nakazuje, aby
    pojazd uczestniczący w ruchu był tak zbudowany, wyposażony i utrzymany, aby
    korzystanie z niego nie zagrażało bezpieczeństwu zarówno osób nim jadących,
    jak i innych uczestników ruchu. Wygląd nadwozia pojazdu na załączonym
    zdjęciu, nasuwa uzasadnione przypuszczenie, iż odbijające się promienie
    światła mogą oślepiać innych użytkowników ruchu stwarzając realne zagrożenie
    bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

    Sekcja ds. Informacji Publicznej"

    Czy Grupowicze mogą mi pomóc w zrozumieniu tego tekstu? kto rozstrzyga czy
    przypuszczenie jest słuszne czy niesłuszne w takiej sytuacji

    Dzięki za pomoc - sprawa jest dla mnie ważna.

    WojtekPL

  • 2. Data: 2006-05-25 20:53:42
    Temat: Re: problem z interpretacją
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy Grupowicze mogą mi pomóc w zrozumieniu tego tekstu? kto
    > rozstrzyga czy przypuszczenie jest słuszne czy niesłuszne w takiej
    Kolor chromu to określenie niezbyt precyzyjne, ale jjeżeli jest to co
    myśłe - czyli lustrzana powierzchnia - to
    zrozumienie tego tekstu "przyjdzie" samo - gdy policjant na drodze zabierze
    ci dowód rejestracyjny, lub diagnosta nie dopuści do ruch taki samochód.
    Wystarczy, że sprawca drobnej kolizji wskaże ten samochód, że został
    oślepiony odblaskiem słonecznym od chromowanych powierzchni. Zresztą
    policjant może sam ci oświadczyć, że jadąc za tobą/ lub jak chcesz/ ,został
    oślepiony .Widziałem kiedyś takiego debila, który na przedniej masce
    ponaklejał kilkanaście lusterek.Facet w słoneczny dzień dawał tak po oczach,
    że musiałem się zatrzymać, ale zawróciłem i pojechałem za nim.Osobiście
    zadzwoniłem na policję ,na co policjant mi powiedział ,że jestem już
    kolejnym, który dzwoni a przygłupa już szukają.

    abul

  • 3. Data: 2006-05-26 07:07:44
    Od: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>

    chyba w naszym kraju nieznajdziesz nikogo kto byłby w stanie zinterpretować
    czy wolno czy nie takim pojazdem się poruszać?!

  • 4. Data: 2006-05-26 08:29:39
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    skype/tlen: tuniapl
    Użytkownik "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > chyba w naszym kraju nieznajdziesz nikogo kto byłby w stanie
    > zinterpretować czy wolno czy nie takim pojazdem się poruszać?!

    dobrze prawisz. szczególnie widać to w urzędach wszelkiego typu. tam każdy
    jest sobie panem.

    WojtekPL

  • 5. Data: 2006-05-26 08:30:40
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kolor chromu to określenie niezbyt precyzyjne, ale jjeżeli jest to co
    > myśłe
    by mieć pewność wysłałem foty na @

    WojtekPL