  • 1. Data: 2005-04-30 19:35:58
    Temat: problem rodzinny
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    witam
    przesylam problem qmpla, poniewaz on nie wie co to grupy news i niechce
    sie dowiedziec.. prosze o jakiejs porady i opinie
    pozdrawiam

    "Witam !
    Jestem w bardzo złej sytuacji. W domu panuje wielki chaos, przemoc,
    krzyki, były także pobicia kiedy miałem koło 7-10 lat. Moja matka jest
    kobietą ciężko schorowaną po operacjii, Ojciec wraca codzień w różnych
    nastrojach, po pracy spożywa alkohol co prowadzi do niemal, że
    drastycznych sytuacji. Kiedyś były to nie uzasadnione pobicia; mnie o
    mojej mamy. Dziś kiedy mam już 17 lat i jestem prawie dorosłym
    człowiekiem, Ojciec chce mnie podać na policje o zagożenie własnego
    zdrowia/życia.
    Sytuacja wynikła nie dawno, pomijając to, że takich sytuacji były już
    kilka w naszym domu oraz w gościach. Ojciec krzyczał na matkę,
    zauważywszy to natychmiast przystąpiłem do interwencji podnosząc ton aby
    w jaki kolwiek sposób obronić matkę, Tata ' wyszedł z siebie ' i
    oczywiście całą sprawe shiperbolizował do ' napaści ' póżniej
    stwierdził, że się obawia o własne życie.
    Czy mam jakieś szanse w sądzie ?, czy mimo licznych pobić w przeszłosci
    oraz wielu awantur mogę liczyć na przychylny wyrok prawniczy ?
    Czy moge Ojcu wytoczyć sprawe w sądzie ? o właśnie liczne awantury oraz
    pobicia ?, czy to mnie obroni, czy po sprawie wytoczonej Ojcu będe czuł
    się bezpieczniejszy od całych tych awantur ?
    Proszę o szybką odpowiedż !

    Mariusz, Włocławek"

    --
    Dj Gippo
    www.djgippo.prv.pl GG : #2364689

  • 2. Data: 2005-04-30 19:48:36
    Temat: Re: problem rodzinny
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dj Gippo wrote:
> [...]
    > pobicia ?, czy to mnie obroni, czy po sprawie wytoczonej Ojcu będe czuł
    > się bezpieczniejszy od całych tych awantur ?

    Jeżeli powiesz w sądzie, że stanąłeś w obronie matki, to sąd będzie się
    musiał zastanowić czy ci uwierzyć czy nie.
    Zapewne zapyta sąsiadów, dzielnicowego.
    W zależności od ich odpowiedzi, albo wyjdzie na twoje, albo na ojca.

    Ale pomijając to.
    Jeżeli ojciec przychodzi pijany i robi awantury wzywaj policję,
    dowiedz się jaki jest numer do twojego dzielnicowego.
    Tak aby gdzieś te awantury były udokumentowane.
    Możesz wystąpić do sądu przeciwko ojcu za znęcanie się nad rodziną.
    Może wylądować w więzieniu i to na dłuższy okres czasu.
    Jeżeli były pobicia idź do lekarza i poproś o obdukcję.
    Jeżeli lekarz stwierdzi, że pobicie jest "poważne" i nastąpił rozstrój
    organizmu powżej 7 dni, to takie rzeczy są ścigane z urzędu.

    Jeżeli chodzisz do szkoły porozmawiaj o tym w szkole.
    Niech ktoś kto wie więcej jak sobie z tym radzić trochę się tym zajmie.
    Niekoniecznie wszystko musi być na twojej głowie.
    Ja akurat miałem okazję pracować w szkole, gdzie był świetny człowiek od
    takich spraw i mnóstwo dzieciaków wyciągnął z dna.