  • 1. Data: 2005-04-30 15:12:57
    Temat: Organizacja imprezy a prawa autorskie
    Od: "ARc'chie" <a...@o...pl>

    Witam
    jestem organizatorem imprez sportowych dla rożnych branż zawodowych.
    Generalnie sam wymyslam te imprezy, zajmuje sie ich reklama,wyszukiwaniem
    sponsorow etc. W zeszłym roku na jedna z takich imprez pozyskalem sponsora,
    bylo ok etc. W tym roku chcac zachowac ciaglosc tej imprezy przygotowuje
    nastepna edycje. Problem w tym, ze dawny sponsor za moimi plecami organizuje
    podobna impreze,ktorej oprawa wyglada mi na plagiat. Dlaczego tak sadze??/
    1) Nazwa własna imprezy exsponsora jest prawie identyczna jak nazwa mojej
    imprezy (tzn brakuje jednego słowa w tzw. nazwie wlasnej imprezy a drugie
    jest zfonetyzowane).
    2) Logotyp jest podobny kolorystycznie do mojego
    3) zawartosc strony informujacej o imprezie jest kopia w znakomitej
    wiekszosci strony moich regat.
    i wiele innych.
    Teraz pytania:
    Czy zachowanie exsponsora podpada pod złamanie praw autorskich?? Jesli tak,
    to co powinienem zrobic w tej sytuacji??? Obecnie wysyłam do nich
    oświadczenie w tej sprawie i chciałbnym sie upewnić czy pewne rzeczy moge
    powiedziec.

    Dzikuje i pozdrawiam
    Arek Stefaniak

  • 2. Data: 2005-04-30 15:16:38
    Temat: Re: Organizacja imprezy a prawa autorskie
    Od: "ARc'chie" <a...@o...pl>

    "ARc'chie" <a...@o...pl> wrote in message

    > 1) Nazwa własna imprezy exsponsora jest prawie identyczna jak nazwa mojej
    > imprezy (tzn brakuje jednego słowa w tzw. nazwie wlasnej imprezy a drugie
    > jest zfonetyzowane).
    Sorry, troche tu poplatalem ma być "tzn brakuje jednego słowa w tzw. tytule
    imprezy a drugie jest zfonetyzowane.

    ARc'chie