  • 1. Data: 2005-04-30 15:51:55
    Temat: Komornik - nie zaplacony mandat.
    Od: Konki <l...@w...pl>

    Kolega nie zaplacil mandatu no i komornik przyszedl do domu. On mieszka
    z rodzicami.

    Slyszalem ze komornik ma prawo zabrac tylko rzeczy ktore naleza do osoby
    ktora jest dluznikiem, jednak komornik powiedzial ze jak kolega jest
    zarejestrowany w domu rodzicow, to ma prawo zabrac cokolwiek z tego domu
    aby pokryc koszty mandatu.

    Czy jest to prawda? Bo nie chce mi sie za bardzo wierzyc, ze komornik
    moze zabrac cokolwiek z domu w jakiej dana osoba jest zameldowana ...
    Jesli chodzi o rzeczy ktore naleza do dluznika - to ok, ale ... dziwnie
    mi to wyglada.

    Nie chodzi o to ze kolega unika zaplacenia mandatu - po prostu wtedy
    kasy nie mial, ale - dziwnie mi ta sprawa wyglada wiec pytam

    Z gory dzieki za info

    Pozdrawiam
    Konki