  • 1. Data: 2005-04-30 16:32:19
    Temat: Przerejestrowanie samochodu
    Od: f...@p...onet.pl

    Witam
    Zakupilem w jednym z miast wojewódzkich samochód. W moim miejscu zamieszkania
    zlozylem wniosek o zameldowanie stałe,tutaj tez zapłaciłem podatek od czynnosci
    cywilnoprawnej zakupu samochodu. Chcialbym oczywiscie zarejestrować samochód w
    swoim miejscu zameldowania. Problem w tym, że wniosek o dowód z różnych powodów
    moge złożyć dopiero za 2 tygodnie. Czy urząd moze mi wydać jakiś kwit ze sie
    zameldowałem na stałe i czy z tym kwitem moge pójść do wydziału komunikacji
    zarejestrowac samochód mimo że jeszcze nie mam nowego dowodu osobistego (mam
    stary) potwierdzającego moje miejsce zameldowania w miejscu gdzie chce
    zarejestrować samochód?
    Dzieki za ewentualne odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-04-30 18:51:22
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    W chwili meldowania się dostajesz takie zaświadczenie,. Do czasu wymiany
    dowodu jest ono honorowane.