  • 1. Data: 2003-11-27 12:17:04
    Temat: problem powodziowo-skarbowy
    Od: "Paweł" <p...@p...fm>

    miałem niedawno kontrolę z urzędu skarbowego, jestem w trakcie składania
    wyjaśnień.
    I tu oczywiście tkwi problem :)
    Jestem z Wrocławia.
    Kontrola dotyczy wcześniejszych lat, między innymi sprzed roku 1997.
    Niestety w okresie powodzi zginęly lub zniszczyły mi się dokumenty z
    wcześniejszych lat.
    I tu pytanie:
    czy w urzędzie skarbowym wystarczą moje wyjaśnienia?
    czy jest jakaś podstawa prawna do tego aby wystarczyły moje wyjaśnienia.
    Fakt zalania jest udokumentowany ( zdjęcia itp.), woda na 3,5 metra
    (niestety).
    Z góry dziękuję za wskazanie jakiegoś serwisu prawnego, ewentualnie proszę o
    podzielenie się własnymi doświadczeniami.
    Paweł