  • 1. Data: 2003-11-27 10:25:14
    Temat: Kontrole legalnosci BSA - granica prywatności
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś może w rzetelny sposób odpowiedzieć jaka jest granica
    kontroli BSA? Jeśli mam zainstalowane legalne oprogramowanie na
    komputerze (Linux i Windows z odpowiednimi licencjami) czy Policja
    zaczyna "trzepać" mieszkanie??? Oprogramowaniem nie handluję, mp3 nie
    używam, mam za to pewnie jak każdy kopiowane płyty CD audio. Prawo
    zezwala na skopiowanie płyty audio osobie z którą łączy nas "stosunek
    towarzyski" jak to można udowadniać przy kolekcji sięgającej ładnych
    kilku (nastu)lat. W zasadzie to nagrane kasety z przed tychże lat też
    są "pirackie" mimo iż były albo nagrywane z innych kaset radia, bądż
    przegrywane z CD w okresie, gdy było to zypełnie legalne (wypożyczlnie
    CD itp.)

    Paweł

  • 2. Data: 2003-11-28 18:33:29
    Temat: Re: Kontrole legalnosci BSA - granica prywatno?ci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie ma czegoś takiego, jak kontrola legalności oprogramowania realizowana
    przez BSA. Sprawę wyjaśnia się na progu. Albo to jest przeszukanie policji
    albo panowie zostają na wycieraczce. Ja rozumiem szczytność misji BSA, ale
    to nie znaczy, że są wszechmocni.