  • 1. Data: 2003-11-27 12:06:49
    Temat: jest mi winna kasę i nie płaci
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    Kobieta jest mi winna pieniądze za korzystanie z lokalu pod dział. gospod.
    Miała dość dużo zaległości, ale z racji jaiejś tam trudnej sytuacji, umówiliśmy
    sie, że spłaci to w kilku miesięcznych ratach. W tym celu napisała
    oświadczenie, że w związky z działalnością.... spłaci w mies. ratach począwszy
    od... zakończywszy w dniu.. kwotę xxx.
    Nie zapłaciła ani grosza w żadnym miesiącu.
    Co robić?
    Pozdrawiam
    gregor

  • 2. Data: 2003-11-27 16:02:25
    Temat: Re: jest mi winna kasę i nie płaci
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik gregor napisał:

> [...]
    > od... zakończywszy w dniu.. kwotę xxx.
    > Nie zapłaciła ani grosza w żadnym miesiącu.

    pozwij ją o zapłatę