  • 1. Data: 2003-11-27 11:38:46
    Temat: prawo autorskie - 50 czy 70 lat?
    Od: <m...@b...net>

    Po pierwsze, czy obowiazuje ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.
    o prawie autorskim i prawach pokrewnych. (Dz. U. z dnia 23 lutego 1994 r.)
    czy weszlo jakies uaktualnienie?
    spotkalem sie ze sprzeczna liczba 50 lat v 70 lat.
    w ustawie powyzej, stoi:

    Art.36.Z zastrzezeniem wyjatków przewidzianych w ustawie, autorskie prawa
    majatkowe gasna z uplywem lat piecdziesieciu.

    natomiast nigdzie nie udalo mi sie znalezc tych "wyjatkow". Moze ktos wie...

    marek

  • 2. Data: 2003-11-27 13:54:53
    Temat: Re: prawo autorskie - 50 czy 70 lat?
    Od: <m...@b...net>

    <m...@b...net> wrote in message
    > Po pierwsze, czy obowiazuje ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.
    > o prawie autorskim i prawach pokrewnych. (Dz. U. z dnia 23 lutego 1994 r.)
    > czy weszlo jakies uaktualnienie?

    sam sobie odpowiedzialem, dziekuje! ;)

  • 3. Data: 2003-11-27 13:57:13
    Od: <m...@b...net>

    <m...@b...net> wrote in message

    > sam sobie odpowiedzialem, dziekuje! ;)

    ps. ale wcisnalem zly klawisz, zanim podalem cytat:

    zmiany wprowadzone nowelizacją z dnia 9 czerwca 2000 r
    3) w art. 36:
    a) w zdaniu wstępnym wyraz "pięćdziesięciu" zastępuje się wyrazem
    "siedemdziesięciu"

    marek

  • 4. Data: 2003-11-28 00:08:46
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    <m...@b...net> wrote in message
> [...]
    > czy weszlo jakies uaktualnienie?
    > spotkalem sie ze sprzeczna liczba 50 lat v 70 lat.

    W 2000 r. był tekst jednolity i tam w art. 36 jest 70 lat.
    Pozdrawiam,
    MArta