  • 1. Data: 2003-03-05 14:56:23
    Temat: prawo pracy - nadgodziny
    Od: "MaPia" <m...@b...pl>

    w jkaim wymiarze pracodawca powinien oddac mi godziny, ktore przepracowalem
    w sobote?
    moj normalny tydzien pracy to od pon do pt po 8 godzin. czy powinien mi
    oddac w stosunku 1:1 czy za kazda godzine 1,5 ? Pracodawca nie placi za te
    godziny.
    i ktory przepis to okresla

    MaPia

  • 2. Data: 2003-03-05 15:27:27
    Temat: Re: prawo pracy - nadgodziny
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 5 Mar 2003 15:56:23 +0100, "MaPia"
    <m...@b...pl> zakodował:

    >moj normalny tydzien pracy to od pon do pt po 8 godzin. czy powinien mi
    >oddac w stosunku 1:1 czy za kazda godzine 1,5 ?
    KP
    Art. 129
    § 2. Praca w granicach nie przekraczaj?cych 8 godzin na dobę i
    przeciętnie 40 godzin na tydzień w przyjętym okresie rozliczeniowym
    nie stanowi pracy w godzinach nadliczbowych.

    Czyli zawsze 1:1 - ważne, żeby w przyjętym okresie rozliczeniowym
    średnio wychodziło 40 godzin na tydzień.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775