  • 1. Data: 2003-05-20 08:24:30
    Temat: prawo jazdy - jak dlugo wazne
    Od: "Przemek" <n...@b...net>

    Czy w opisanej ponizej sytuacji mozna stracic calkowicie prawo jazdy ?

    Osoba zrobila prawo jazdy 6 lat temu. Ze wzgledu na stan zdrowia nie dostala
    je bezterminowo, lecz na 5 lat. Poniewaz nie prowadzi pojazdow po 5 latach
    gdy stracilo ono waznosc (poza tym zostalo skradzione wraz z dokumentami)
    nie udala sie do lekarza celem przedluzenia waznosci. Tak minal rok.
    Poniewaz nadal nie ma potrzeby posiadania prawa jazdy (mozliwe jednak, ze za
    pare lat sie to zmieni) nie ma zamiaru starac sie o wydanie nowego.

    Czy za pare lat bez potrzeby zdawania egzaminu bedzie mozna udac sie do
    lekarza, po czym w wydziale komunikacji zlozyc wniosek o nowy dokument ?

  • 2. Data: 2003-05-20 08:54:31
    Temat: Re: prawo jazdy - jak dlugo wazne
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Przemek" <n...@b...net> napisał:

    >Czy za pare lat bez potrzeby zdawania egzaminu bedzie mozna udac sie do
    >lekarza, po czym w wydziale komunikacji zlozyc wniosek o nowy dokument ?
    Tak, pod warunkiem pozytwnego wyniku badania lekarskiego.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2003-05-27 18:52:56
    Od: "Anna" <a...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl>
    napisał w wiadomości

    bedzie mozna udac sie do
    wniosek o nowy dokument ?
    > Tak, pod warunkiem pozytwnego wyniku badania
    lekarskiego.

    > Artur Golański

    Niestety nie, trzeba powtórnie zdawać egzamin,
    właśnie sama przechodzę taki etap, prawo jazdy
    straciło ważność, teraz mam pozwolenie lekarza
    bezterminowo i co?
    każą mi powtórnie zdawać egzamin, dlatego, że
    minął ponad rok od tamtej daty ważności prawa
    jazdy, pozdrawiam