  • 1. Data: 2003-05-20 08:31:46
    Temat: Re: Mandat za jazde bez waznego biletu
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    MariuszR <m...@n...post.pl> napisał:

    >Hmm, ciekawe jak mam ich szukać:)
    To znaczy, ze sypiasz sam ? :-D

    >ja osobiście mogę podać podobne
    >dane conajmniej 20 mieszkanców
    Naprawde ? Wraz z dokladna data urodzenia ?
    Masz zdolnosci (i ciekawe hobby) :-)

    >ograniczyli się jedynie do sprawdzenie czy taka osoba istniej.
    I co ciekawe ustalili to ok 4.35 rano ! Moze zaprzyjazniony policjant
    podpowie ci gdzie znalezc wytyczne ustalania tozsamosci. Na pewno
    minister Spraw Wewnetrznych wydal takie - ja nie znam ich.

  • 2. Data: 2003-05-20 11:36:01
    Od: "MariuszR" <m...@n...post.pl>

    Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To znaczy, ze sypiasz sam ? :-D

    Różnie ale nie powinno cię to akurat interesować:))

    > Naprawde ? Wraz z dokladna data urodzenia ?
    > Masz zdolnosci (i ciekawe hobby) :-)

    Przeceniasz mnie, poprostu część osób urodziła się w dość łatwych do
    zapamiętania datach, np sylwester, boże naordzenie, dzień matki itp itd....

    > I co ciekawe ustalili to ok 4.35 rano !

    A czemu nie, bazy danych są czynne 24 h na dobę.

    > Moze zaprzyjazniony policjant
    > podpowie ci gdzie znalezc wytyczne ustalania tozsamosci. Na pewno
    > minister Spraw Wewnetrznych wydal takie - ja nie znam ich.

    I właśnie o coś takiego mi chodzi, jeśli ktoś wie jakie to rozporządzenie to
    proszę o jakieś namiary.

    Mariusz Rzepkowski