  • 1. Data: 2003-05-20 07:17:49
    Temat: nabycie spadku
    Od: "Komer" <r...@p...com>

    Zamierzam zlozyc do sadu cywilnego wniosek o nabycie spadku na mocy
    testamentu (ojciec zapisal mi przed smiercia polowe nieruchomosci).
    Moglibyscie mi napisac w skrocie jak to dalej wyglada, czy bedzie jakas
    rozprawa, ile ich moze byc, jak dlugo moze to wszystko trwac, czy musze miec
    swojego adwokata, czy bedzie
    konieczna
    wycena
    nieruchomosci(ile to kosztuje), ktorej dotyczy sprawa.
    Jakie moge poniesc jeszcze dodatkowe koszty...

    Jedyne co wiem o tym na razie to to, ze musze wykupic znaczek oplaty sadowej
    za 20
    zl, i ze
    mam zlozyc ten wniosek w kilku egzemplarzach - maja je dostac wszystkie
    osoby, ktore
    sa jakos zwiazane z ta nieruchomoscia.