  • 1. Data: 2003-05-20 05:55:14
    Temat: Palenie w miejscach publicznych
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam
    Czy ktoś zna przepis ( paragraf, itp )który mówi o zakazie palenia w miejscach
    publicznych?
    Mam problem z sasiadem ktory mieszka nade mną. Zrobil sobie z klatki schodowej
    palarnie.
    On, jego rodzina i wszyscy przychodzacy do niego goście, wychodzą na dymka na
    klatke schodowa. W mieszkaniu mam caly czas smrod dymu papierosowego.
    Na dodatek jak juz pali w mieszkaniu to niedopalki wyrzuca za okno. Mieszkam na
    parterze to możecie wyobrazic sobie jaki mam widok pod oknem.

    Pozdrowienia
    Henia

  • 2. Data: 2003-05-20 06:20:36
    Temat: Re: Palenie w miejscach publicznych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article l...@p...onet.pl wrote:
    > Witam
    > Czy ktoś zna przepis ( paragraf, itp )który mówi o zakazie palenia w miejscach
    > publicznych?

    Ustawa z dnia 9 listopada 1995 o ochronie zdrowia przed następstwami
    używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0055.htm
    Radzę też zajrzeć do kodeksu cywilnego art.144

    Renata

  • 3. Data: 2003-05-20 06:48:59
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0055.htm
    > Radzę też zajrzeć do kodeksu cywilnego art.144

    Serdecznie dziękuje za szybką odpowiedz.
    Pozdrowiam
    Henia

  • 4. Data: 2003-05-20 07:32:30
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbcjibm.v51.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

> [...]
    > Radzę też zajrzeć do kodeksu cywilnego art.144
    >

    > Właśnie. Też mam takiego chu..... co wychodzi na klatke, bo w domu jego
    córka ma 2 małych dzieci (jaki szlachetny swojej rodziny nie truje) a mi do
    mieszkania dym leci. U mnie sami niepalący i co mam z takim zrobić komuchem
    w dodatku grubym? Iść do społdzielni? (mieszkam w 4 piętrowym betonie)

  • 5. Data: 2003-05-20 09:15:55
    Od: "Predator" <e...@o...pl>

    > mieszkania dym leci. U mnie sami niepalący i co mam z takim zrobić
    komuchem
    > w dodatku grubym? Iść do społdzielni? (mieszkam w 4 piętrowym betonie)

    Czy komuch = niewychowany palacz ?? :))))))

    Ciekawe wnioski :))))

  • 6. Data: 2003-05-20 10:26:35
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Predator" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > komuchem
    >
    > Czy komuch = niewychowany palacz ?? :))))))
    >
    > Ciekawe wnioski :))))
    > Nie!.
    Działacz partyjny. Komunista. Nauczony że mu wszystko wolno.

  • 7. Data: 2003-05-21 18:52:57
    Od: a...@a...com (A78p2w)

    >miejscach
    >
    >Ustawa z dnia 9 listopada 1995 o ochronie zdrowia przed nast?pstwami
    >u?ywania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
    >http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0055.htm
    >Radz? te? zajrzeae do kodeksu cywilnego art.144
    >

    >Renata

    Dobre sobie. Ustawa przygotowana przez Philip Morris w Kansas City w 1992 i
    przepchana przed Rywinem przez Witolda Zatonskiego z Centrum Onkologii w
    Warszawie za ...

    Wiec koga ta ustawa chroni? Wczytaj sie w nia a zobaczysz jaki to nonsens.
    Nie dziwo ze Philip Morris chwali Zatonskiego na lewo i prawo.

    Wiecej:
    http://tajnedokumenty.com/gis1.html