  • 11. Data: 2004-07-31 09:21:50
    Temat: Re: prawo do domeny internetowej ?
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    > Zastanow sie JAK moze Ktos TWOJEJ domeny uzywac ?

    Chodziło mi o to aby nikt nie używał nazwy mojej domeny a nie mojej domeny.
    Np. aby nikt nie otworzył kiosku z warzywami o nazwie onet ;-)

    --
    vipek600

  • 12. Data: 2004-07-31 09:48:52
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    vipek600 pisze:

    > Chodziło mi o to aby nikt nie używał nazwy mojej domeny a nie mojej
    > domeny. Np. aby nikt nie otworzył kiosku z warzywami o nazwie onet ;-)

    To chodzi ci o nazwe, czy o domene ?

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-07-31 10:04:45
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    > To chodzi ci o nazwe, czy o domene ?

    Powiedzmy że mam adres onet.pl i chce miec wyłączne prawo do nazwy onet.
    Bo czy może być tak że jedna osoba ma prawo do nazwy onet, a druga do
    onet.pl ?

    --
    vipek600

  • 14. Data: 2004-07-31 10:07:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 lip o godzinie 11:49, na pl.soc.prawo, Catbert napisał(a):

    > Stanowisko publikowane na stronie NASK jest nieco odmienne.
    >
    > http://www.dns.pl/zasady.html
    >
    > Wprawdzie dochodzenie praw do domeny ma charakter polubowny, jednakże
    > zarejestrowanie takowej tytułem jedynie dalszej odsprzedaży nie jest
    > działaniem w dobrej wierze.

    Ale w tym przypadku nie zachodzi sprawa wykupu domeny z chęcią jej
    późniejszej odsprzedaży, tylko problem dotyczy czy gdzieś tam w kraju nie
    ma firmy która by posługiwała się taka samą nazwą. Pytający sprawdził w UP
    czy nazwa nie jest zastrzeźona i okazało się że nie jest.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 15. Data: 2004-08-01 14:29:58
    Od: "Neria" <n...@g...o2.pl>

    > Jak najbardziej moga jest nawet do tego powolana odpowiednia komorka w
    > nasku.

    Jezu, chlopie, ja myslalem, ze piszesz takie pierdoly
    tylko na alt.pl.wirelesslan ! Przespij sie, bos chyba na
    kacu.
    Moga to se pierdnac w stolek.

    Neria