  • 1. Data: 2004-07-29 09:42:55
    Temat: Jak to jest z zakupem i przywozem urzadzeń AGD z Czech?
    Od: "PJ" <jaroszp[wytnij_to]@stalprodukt.pl>

    Witam !!!
    proszę o info jak to jest z zakupem urzadzeń AGD dla wyposażenia własnej
    kuchni w czechach lub na słowacji - ceny są konkurencyjne.
    Jakis podatek ? cło? akcyza?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-08-01 14:54:56
    Od: "Arkan" <g...@t...pl>

    Użytkownik "PJ" <jaroszp[wytnij_to]@stalprodukt.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !!!
    > proszę o info jak to jest z zakupem urzadzeń AGD dla wyposażenia własnej
    > kuchni w czechach lub na słowacji - ceny są konkurencyjne.
    > Jakis podatek ? cło? akcyza?

    A kto ma ci ten podatek cło czy akcyzę nałożyć?

    Kto stwierdzi że coś przywiozłeś jak na granicach z UE nie ma już celników.
    Z samochodem jedynie inna sprawa.A dlaczego ktoś miałby nakładać na towar
    jeszcze raz podatek.

    Cła z UE od 1 maja 2004 nie ma wcale.
    Akcyza jest na dobra "luksusowe" oraz energię (w tym paliwa) oraz napoje z %
    i papierosy.
    Podatek VAT jest już pobrany przez kraj w którym kupujesz.

    trochę chaotycznie ale powinno wyjaśnić sprawę

    gm

  • 3. Data: 2004-08-02 04:36:26
    Od: "PJ" <jaroszp[wytnij_to]@stalprodukt.pl>

    Użytkownik "Arkan" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i papierosy.
    > Podatek VAT jest już pobrany przez kraj w którym kupujesz.
    >
    > trochę chaotycznie ale powinno wyjaśnić sprawę

    Dziękuje:)

  • 4. Data: 2004-08-02 09:57:42
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Arkan pisze:

> [...]
    >
    > Kto stwierdzi że coś przywiozłeś jak na granicach z UE nie ma już
    > celników. Z samochodem jedynie inna sprawa.A dlaczego ktoś miałby nakładać

    Clo jest ale clo oplaca sie w przypadku przekraczania GRANICY CELNEJ..
    A takiej WEWNATRZ UNII nie ma...
    Z wyjatkiem wyrobow "akcyzowych niezharmonizowanych" (jesli mi sie nazwa nie
    pomylila) nieplaci sie akcyzy.

    VAT w takichprzypadkachplacisie wg miejsca zakupu , chyba, ze sto sprzedaz
    wysylkowa firmy,
    ktora maduzy obrot z krajemodbiorcy..

    Boguslaw