  • 1. Data: 2004-07-29 09:35:15
    Temat: chorobowe w trakcie urlopu
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    szukalem i znalazlem artykul 166 w k.p. jednak mam pytanie szczegolowe:
    czy termin rozpoczecia chorobowego ma jakis wplyw na "odzyskanie"
    pozniej dni urlopu?
    czy jest roznica miedzy rozpoczeciem zwolnienia lekarskiego w pierwszym,
    a np. 5 dniu urlopu?
    czy dlugosc chorobowego ma jakies znaczenie/wplyw?
    (piekne dzieki za rady :-)

    --
    Psychik
    http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=696

  • 2. Data: 2004-07-29 14:25:56
    Temat: Re: chorobowe w trakcie urlopu
    Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał
> [...]
    > a np. 5 dniu urlopu?
    > czy dlugosc chorobowego ma jakies znaczenie/wplyw?

    Chorobowe "przerywa" urlop. Nie ma znaczenia czy zaczęło się w pierwszym, czy
    ostatnim dniu urlopu. Dni urlopu "stracone" na chorobę, możesz wykorzystać w
    innym czasie.

    --
    moni K.