  • 1. Data: 2004-07-29 09:54:20
    Temat: cytat z encyklopedii a prawa autorskie
    Od: bartek <b...@S...bartekmilewski.art.pl>

    Witam!

    Tworze obecnie dla klienta interaktywny uklad okresowy pierwiastkow.
    Zalozylem, ze poza najbanalniejszymi informacjami typu liczba, masa
    atomowa przydadza sie dokladniejsze opisy.

    Idealnym ich zrodlem (do moich potrzeb) jest wiem.onet.pl, ewentualnie
    inna encyklopedia. Czy po podaniu zrodla prawo dopuszcza wykorzystywanie
    zamieszczonych tam opisow? Czy nie dojdzie do naruszenia praw autorskich
    wlasciciela?

    Uprzejmie dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2004-07-29 10:50:25
    Temat: Re: cytat z encyklopedii a prawa autorskie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    bartek <b...@s...bartekmilewski.art.pl> wrote:

    > Idealnym ich zrodlem (do moich potrzeb) jest wiem.onet.pl, ewentualnie

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_okresowy_pie
    rwiastk%C3%B3w#Wygl.C4.85d_wsp.C3.B3.C5.82czesnego_u
    k.C5.82adu_okresowego

    > inna encyklopedia. Czy po podaniu zrodla prawo dopuszcza wykorzystywanie
    > zamieszczonych tam opisow? Czy nie dojdzie do naruszenia praw autorskich
    > wlasciciela?

    Z powyższej encyklopedi możesz to zrobić, pod warunkiem że cały Twój
    układ dla klienat będzie na licencji GNU Free Documentation License

    http://pl.wikipedia.org/wiki/GNU_Free_Documentation_
    License

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl