  • 1. Data: 2004-07-29 09:14:05
    Temat: Wspolpraca !!!!
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    Prawnik z Poznania nawiaze ciekawa wspolprace lub podejmie prace.Kontakt
    prosze kierowac pod adres: k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-07-29 09:29:03
    Temat: Re: Wspolpraca !!!!
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <k...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:ceaf4s$gfl$1@sunflower.man.poznan.pl:
    > Prawnik z Poznania nawiaze ciekawa wspolprace lub podejmie
    > prace.Kontakt prosze kierowac pod adres: k...@w...pl

    takie ogłoszenia już nie działają :)
    teraz trzeba billboard wykupić i napisać swoją oferę w obcym języku, aby
    pracodawca się zgłosił :))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-07-29 09:31:06
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał:

    > Prawnik z Poznania nawiaze ciekawa wspolprace lub podejmie
    > prace.Kontakt prosze kierowac pod adres: k...@w...pl

    zajzalem na grupe po dluzszej przerwie, a ta ciagle swoje... :-(
    (spam boty do roboty!) czy Twoj adres to:
    <a
    href="mailto:k...@w...pl">mailto:karoli
    n...@w...pl</a>
    k...@w...pl, k...@w...pl,
    k...@w...pl,
    k...@w...pl, k...@w...pl,
    k...@w...pl,
    k...@w...pl, k...@w...pl,
    k...@w...pl
    zycze milego czytania, kolezanko... ;-)

    --
    Psychik
    http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=696

  • 4. Data: 2004-07-29 10:33:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Zlituję się nad Tobą, bo mi Cię już żal. A weź ty dziewczę zrób sobie bazę
    danych firm w Twojej okolicy, które Twoją ofertą mogą być zainteresowane i
    zrób wydruk listu seryjnego spod Worda albo jakiegoś bardziej poważnego
    edytora tekstu. Na te grupę zaglądają pasjonaci i zagubione owieczki.
    Owieczki z reguły nie mają pieniążków, by Cię zatrudnić. Ci, co mają, to
    zatrudnili i też tu nie zaglądają. Twoje prośby o pomoc trafiają w całkowita
    próżnię.

    Gdybyś jeszcze poza wysyłanie SPAM-u jakoś tam się udzielała, to można by
    było chociaż mieć pojęcie o Twojej fachowości. Ale Ty jedynie co jakiś czas
    częstujesz nas SPAM-em i tyle. Użytkowników grupy to wkurza, więc raczej w
    ten sposób poparcie nie szukaj.

    Swoją propozycję umieść w stopce i udzielaj się. Wówczas wcześniej lub
    później ktoś Cię zauważy. A tak, to ... - szkoda gadać.

  • 5. Data: 2004-07-30 02:15:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ceak8u$opc$3@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > zatrudnili i też tu nie zaglądają. Twoje prośby o pomoc trafiają w całkowita

    To akurat jej szczęście bo np. ja bym kogoś kto spamuje grupy w życiu nie
    zatrudnił. Bez sensu mieć na starcie pracownika o którym się wie że robi
    rzeczy wątpliwe etycznie. Takąż zasadę stosuję tez przy jakichkolwiek
    kontaktach handlowo-usługowych. Zapewne nie ja jeden.

> [...]
    > częstujesz nas SPAM-em i tyle. Użytkowników grupy to wkurza, więc raczej w

    ZCP udzielała się. Lepiej niech juz spamuje.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-07-30 19:53:55
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

> [...]
    > rzeczy wątpliwe etycznie. Takąż zasadę stosuję tez przy jakichkolwiek
    > kontaktach handlowo-usługowych. Zapewne nie ja jeden.

    Zauwaz ze nie kazdy wie o netykiecie

    Mirek

  • 7. Data: 2004-07-30 22:59:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jul 2004, Miroslaw Szejduk wrote:
    [...komuś...]
    >+ > zatrudnił. Bez sensu mieć na starcie pracownika o którym się wie że robi
    >+ > rzeczy wątpliwe etycznie. [...]
    >+
    >+ Zauwaz ze nie kazdy wie o netykiecie

    ...znaczy trzeba dopisać: "lub zabiera się za rzeczy o których nie
    wie jak się je robi" ?
    :)
    (nie bić, usiłuję wnioski wyciągać !)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-07-31 00:05:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...znaczy trzeba dopisać: "lub zabiera się za rzeczy o których nie
    > wie jak się je robi" ?
    > :)

    Może na razie się uczy i trzeba jej pasterskiego słowa.

  • 9. Data: 2004-07-31 00:16:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ceed6d$6in$1@atlantis.news.tpi.pl>, Miroslaw Szejduk wrote:
    > Zauwaz ze nie kazdy wie o netykiecie

    Jak zjawiasz się w nowym sobie miejscu to zwykle zanim zaczniesz się
    udzielać starasz się poznać panujące w nim zwyczaje. To raczej uniwersalna
    zasada. Parę dni czytania danej grupy najczęściej w zupełności wystarczy
    aby z netykietą się zetknąć. A tu to już długie miesiące olewania
    uczestników grupy.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2004-08-03 06:56:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 Jul 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > :)
    >+
    >+ Może na razie się uczy i trzeba jej pasterskiego słowa.

    Ano racja. Uczyć się każdy musi :] i dobrego słowa odmawiać nie
    wypada :)
    Ale mi chodziło o to że zabiera się do działania nie sprawdzając czy
    musi się czegoś nauczyć: a nuż ujrzy koparkę i pomysli że powinna
    coż pożytecznego z nią zrobić... ;) "tu wajcha, tam wajcha... co,
    jakie uprawnienia ???" :)
    Zauważ że z takich "dobrych chęci" biorą się wątki w rodzaju 'Reklama
    "nieswiadomie" kupiona przez internet' ! Kto ma zapłacić za takie
    "akcje" ? Koledzy i koleżanki zatrudnionego, prawdaż ? (no bo
    *ktoś* na zysk przedsiębiorstwa musi zapracować !)

    pozdrowienia, Gotfryd