  • 1. Data: 2008-08-05 15:53:27
    Temat: Deweloper wybudowal mieszk wieksze o 3mkw i domaga sie dodatkowej kasy...
    Od: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com>

    Czesc,

    Mam taki problem - deweloper wybudowal mieszkanie wieksze o 3 mkw niz
    zakladano - domaga sie doplaty ode mnie za te 3 mkw - to jest zgodne
    niestety z umowa bo w niej jest taki zapis ze jesli mieszk jest wieksze to
    trzeba doplacac, ale:

    - deweloper spoznia sie z wydaniem mieszkania juz 8 miesiecy
    - ja po 120 dniach mam prawo rozwiazac umowe i domagac sie zwrotu calosci
    kwoty + dwukrotnosci zaliczki

    Najchetniej to rozwiazalbym umowe - ale boje sie ze deweloper nie zaplaci mi
    tych pieniedzy i bede sie bujac po sadach.

    Co mam zrobic w tej sytuacji - jak to zalatwic zeby nie placic tych
    dodatkowych pieniedzy - to wychodzi dosc duzo bo ok. 15000 PLN, ktorych nie
    mam!

    Co moge zrobic dodatkowo - np. wstrzymywac odbior mieszkania (slyszalem ze
    jak wstrzymam odbior techniczny swojego mieszkania to nie moga oddac budynku
    do eksploatacji), odebrac mieszkanie i nie placic tych dodatkowych pieniedzy
    i niech mnie sciga przez sad? A moze powiedziec ze jak bedzie sie domagac
    kasy to ja zrywam umowe? Co jeszcze moge zrobic?

    Ktos cos pomoze?

    Pozdr.P.

  • 2. Data: 2008-08-06 03:29:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pawel wrote:
> [...]
    > dodatkowych pieniedzy i niech mnie sciga przez sad? A moze powiedziec ze
    > jak bedzie sie domagac kasy to ja zrywam umowe? Co jeszcze moge zrobic?

    Dobudowac gdzies scianke dzialowa, tak aby aby trochę powierzchni
    zeszlo. Reszte doplacic, a scianke zburzyc.
    Po za tym patrzec na rece przy obmiarze mieszkania, centymetr tu i
    centymetr tam daje calkiem sporo na koncu.

  • 3. Data: 2008-08-06 06:30:08
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Pawel pisze:

> [...]
    >
    > Najchetniej to rozwiazalbym umowe - ale boje sie ze deweloper nie
    > zaplaci mi tych pieniedzy i bede sie bujac po sadach.

    Rozmawiałeś wogóle o tym z deweloperem?
    Złóż mu po prostu propozycję "nie do odrzucenia":
    ty _NIE_WYPOWIADASZ_ umowy z powodu poślizgu,
    on w zamian za opóźnienie daje Ci rabat na te 3m2.
    Ponoć dużo mieszkań jest na rynku niesprzedanych - więc
    masz duże szanse że przystanie na Twoją ofertę.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 4. Data: 2008-08-06 09:00:03
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zwykle to po prostu nie ma z kim rozmawiac.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-08-06 09:53:42
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    666 pisze:
    > Zwykle to po prostu nie ma z kim rozmawiac.

    Bez przesady. Tzw. "prezesa" da się zwykle odszukać.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

  • 6. Data: 2008-08-06 10:35:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tzw. "prezesa" to nawet telewizja nie daje rady zwykle odszukać.
    JaC

    -----