    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do domeny ?
    Date: Tue, 5 Aug 2008 13:59:33 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 15:53:10 +0200, mosh napisał(a):

    > Właśnie nie chcę jej sprzedawać tylko postawić na niej własny serwis
    > Skoro mówicie, że mam prawo do tej domeny (w końcu wolna była i kupiłem
    > ją normalnie) to może nie powinienem korzystać ze skrótu GKS (no ale w
    > moim przypadku inaczej go rozwinąłem... wiec chyba o to też nikt nie
    > powinien mieć pretensji)

    Jest zastrzeżony znak towarowy GKS KATOWICE, uprawnionym jest
    Stowarzyszenie Sympatyków Klubu "GKS Katowice - Gieksa" (nr (111)
    119181), rejestracja z 9 marca 2000 roku.

    Znak obejmuje klasy towarowe "breloki do kluczy, oznaki klubowe, kapsle,
    kapsle do butelek metalowe, puszki, plakietki metalowe pamiątkowe;
    afisze, albumy, czasopisma, gazety, książki prospekty, kalendarze, karty
    pocztowe, etykiety, bilety, artykuły biurowe z wyjątkiem mebli, broszury,
    formularze, nalepki, notesy, bloki rysunkowe, bloki do pisania, zeszyty,
    papeteria, zakładki do książek, karty do gry, karton, papier, wyroby z
    kartonu, pudełka kartonowe i papierowe, chorągiewki papierowe, chusteczki
    i ręczniki papierowe, serwety i obrusy papierowe, torby do pakowania z
    papieru lub tworzyw sztucznych, okładki na dokumenty, obwoluty na luźne
    kartki, ołówki, pióra wieczne, długopisy, podstawki do długopisów i
    ołówków, przyborniki do pisania, przyciski do papieru, fotografie;
    bielizna pościelowa, bieżniki stołowe, obrusy, ręczniki tekstylne,
    chusteczki do nosa, chorągiewki, flagi, sztandary, materiały z motywem
    rysunkowym do haftowania, tkaniny do przylepiania na gorąco, etykiety z
    materiału, bielizna domowa, bielizna osobista, bielizna kąpielowa; bluzy,
    bluzki, koszule, trykoty, pulowery, wyroby dziewiarskie, koszulki,
    kamizelki, kombinezony, peleryny, piżamy, slipy, kąpielówki, spodenki,
    spodnie, krawaty, szale, szaliki, szelki, czapki, daszki, rękawiczki z
    jednym palcem, rękawice, skarpetki, pantofle gimnastyczne, buty
    piłkarskie, klapki, obuwie plażowe, obuwie sportowe; prowadzenie kursów,
    nauka jazdy, organizowanie zawodów sportowych, prowadzenie obiektów
    sportowych".

    Może się okazać, że Twoja rejestracja godzi w prawa do tego znaku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl