  • 1. Data: 2006-10-22 21:14:21
    Temat: prawo ..czy bezprawne podatki
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Witam

    mam taki problem.
    mam przy jednej z głownych ulic miasta firmę usługowo handlową.
    Po rozkręceniu działalności, władze miejskie ustawiły mi zakaz zatrzymywania
    się samochodom przed firmą.
    Moje straty to minimum 50% obrotu i dochodu, firma staje się nieopłacalna.
    Do działalności firmy potrzebne są możliwości parkowania , gdyż sam muszę
    wielokrotnie wyjeżdzac do klientów, wysyłac ludzi , klienci musza móc
    podjechać.
    Władze tłumaczą taki zakaz , decyzją kolegialną, biurokratów, policjantów
    drogowców,... żę niby w trosce o bezpieczeństwo.
    Byłoby ok, ale?? gdy zwróciłem się do władz by zezwolili jednak na
    parkowanie przy firmie, zaproponowano mi wówczas, wykupienie tzw koperty, za
    1000 zł miesięcznie na jedno auto.
    Dotychczas parkowałem za darmo, bo nie było zakazu, teraz miałbym płacić
    grube pieniądze... toż to moim zdaniem haracz i rozbój.
    A w tym wszystkim brak konsekwencji, żę jak za kasę to bezpieczeństwo już
    nie jest ważne??
    Z tym bezpieczeństwem , to takie picowanie władz, bo kilkadziesiąt metrów
    dalej w identycznych warunkach samochody parkują.
    Decyzja podjęta wbrew woli mieszkańców, wbnrew woli właściciela budynku.

    Kto może mi cokolwiek podpowiedziec w tej sprawie??
    Zastanawiam się czy aby władze miejskie nie powinny zapłacić mi
    odszkodowania za takie wredne i głupie decyzje?? Szukam chetnych do zajęcia
    się sprawa, chętnie podzielę się nawet odszkodowaniem na połowe, byleby
    można było dalej działać.
    proszę o pomoc
    pozdrawiam
    Alx.

    Przeniesienie jej w inne miejsce jest nie mozliwe z uwagi na wielomiesięczny
    czas potrzebny na uzyskanie wszelkich uprawnień w tym licencji.

  • 2. Data: 2006-10-22 21:28:00
    Temat: Re: prawo ..czy bezprawne podatki
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Aleksander" <p...@t...pl> wrote in message
    > Z tym bezpieczeństwem , to takie picowanie władz, bo kilkadziesiąt metrów
    > dalej w identycznych warunkach samochody parkują.

    To niech klient kilkadziesiąt metrów podejdzie. No chyba, że wózki
    inwalidzkie sprzedajesz.