  • 1. Data: 2006-10-22 19:36:55
    Temat: Środki transportu wg. Ministerstwa Gospodarki.
    Od: walec51 <w...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie środków transportu w świetle prawa. Otóż niedawno
    Ministerstwo Gospodarki odmówiło mi wsparcia finansowego w ramach Sektorowy
    Program Operacyjny ,,Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw" (jest to
    pod-cel 2.2.1) z powodu błędnie wypełnionego wniosku. Ministerstwo
    Gospodarki twierdzi że, cytuję: "... w kosztach kwalifikowanych, błędnie
    ujęto cenę zakupu wózka widłowego (środka transportu).".

    I ty pojawia się pytanie jaką definicję środka transportu stosuje
    Ministerstwo Gospodarki?

    Zawsze byłem przekonany że środek transportu wg. polskiego prawa to pojazd,
    który opuszcza zakład z towarem. Wózki widłowe nigdy nie opuszczają zakładu
    a czasami nawet hali, w której przemieszczają palety. Przecież wiele super
    marketów jak np. Makro używają wózków widłowych, które raczej nie są uznane
    prawnie jako środek transportu tylko jako wyposażenie marketu.

    Czy Ministerstwo Gospodarki stosuje odrębną definicję środka transportu?
    (może Unijną)

    Czy jest jakaś ustawa która reguluje tą sprawę?

    Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
    --
    walec-51

    Jabber: w...@j...com