  • 1. Data: 2002-05-06 12:43:09
    Temat: prawa właściciela mieszkania
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Proszę o odpowiedź na następujące pytania:

    czy można kupić mieszkanie z zamieszkującymi tam lokatorami (meldunek czasowy,
    zająć dowolnie część zajmowanej przez nich powierzchni mieszkalnej i w takich
    warunkach czekać na wyrok sądu w sprawie ich eksmisji?
    Alex

  • 2. Data: 2002-05-08 06:00:53
    Temat: Re: prawa właściciela mieszkania
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zająć dowolnie część zajmowanej przez nich powierzchni mieszkalnej i w takich
    > warunkach czekać na wyrok sądu w sprawie ich eksmisji?

    Wydaje mi się, że można tylko chyba jest taki przepis, że na każdego
    mieszkającego nie może przypdać mniej niż 5m2 powierzchni tegoż mieszkania.
    Może ktoś wie dokładnie czy tak jest?
    Pozdrawiam
    Aśka