  • 1. Data: 2002-05-06 11:45:00
    Temat: alkoholizm - ustawa o wychowaniu w trzezwosci i przeciwdz. alkoholizmowi
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Mam prosbe do osob,ktore maja LEXa w swoim komputerze i troche wolnego czasu:)
    Chodzi mi o ustawe z dnia 26.10.1982r. o wychowaniu w trezwosci i
    przeciwdzialaniu alkoholizmowi. Poniewaz to jest ustawa az z 1982r. nie moge
    jej odnalezc na necie,bo tam sa tylko nowsze dzienniki ustaw:(
    Prosilabym o przeslanie tej ustawy na adres: c...@p...onet.pl
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-05-06 12:47:45
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@a...net.pl>

    jest na serwerze sejmu

  • 3. Data: 2002-05-06 14:21:16
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 6 May 2002 c...@p...onet.pl wrote:

    > przeciwdzialaniu alkoholizmowi. Poniewaz to jest ustawa az z 1982r. nie moge
    > jej odnalezc na necie,bo tam sa tylko nowsze dzienniki ustaw:(

    No i co z tego? Czy ustawy są tylko w DzU?

    http://www.silesia-region.pl/kopm/ustawa1.html

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)