  • 11. Data: 2012-11-22 16:25:55
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Kup parędziesiąt ton nawozu sztucznego, zmieszaj z ropą, wlej do gruszki
    > od betonu, zaparkuj gdzieś-tam nie za-daleko, zanim murem się odgrodzą,
    > wetknij co-trza kaj-trza, przytknij druciki, a potem zobaczymy.

    zamach na tuska, o zgrozo... jeszcze by mu pomnik odsłonili koło siedziby
    hanny gronkiewicz waltz... bo koło kaczyńskiego to pewnie by nie chciał...

  • 12. Data: 2012-11-22 16:33:38
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > zamach na tuska, o zgrozo... jeszcze by mu pomnik odsłonili koło
    > siedziby hanny gronkiewicz waltz... bo koło kaczyńskiego to pewnie by
    > nie chciał...

    A skąd Ci takie skojarzenia do głowy przyszły? Czy ja coś pisałem o zamachu?
    Trza się wziąć do roboty, nawieźć, zaorać, zasiać, zżąć itd...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 13. Data: 2012-11-22 18:06:40
    Od: <news>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał:
    > Kup parędziesiąt ton nawozu sztucznego, zmieszaj z ropą, wlej
    > do gruszki od betonu, zaparkuj gdzieś-tam nie za-daleko,
    > zanim murem się odgrodzą, wetknij co-trza kaj-trza, przytknij
    > druciki, a potem zobaczymy.

    Ale żeby wiedzieć co tam wetknąć to trzeba by się tego doktora akademii
    rolniczej spytać a jego aresztowali:(
    Zresztą potem by się okazało że sprzedano mu parę ton kredy a nie nawozu bo
    by się po aresztowaniu okazało ze sprzedawca razem z tobą to agenci ABW
    zwerbowani przez niego a w jego mieszkaniu znaleźli by tony amunicji
    wszelkiego kalibru a jego matka by zeznała ze głosował na PIS. I na nic by
    się nie zdały tłumaczenia ze chciał kwiatki PO nawozić:)