  • 11. Data: 2010-02-21 20:37:18
    Temat: Re: [prasĂłwka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska, przedruk
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > A dla mnie dowolnym twierdzeniem zdesperowanego i zrozpaczonego człowieka.
    > Bo niby na jakiej podstawie ustalił, ze to z WSI byli ci dzwoniący? Nie
    > twierdzę, ze nie byli, a jedynie, że Kluska nie był w stanie tego ustalić.

    Robert, przyjaźnie sugeruję, żebyś nie kompromitował się takimi tekstami. Całą
    sprawę Kluska też niby sobie wymyślił? Dla mnie jest bardziej wiarygodny od
    instytucji państwa. Choćby dlatego, że ujawnił to dopiero po prawomocnym
    zakończeniu a nie wcześniej, żeby nie być posądzonym o odwetowe kąsania.

    Zważywszy, że wojsko było zaangażowane w sprawę Kluski (bezprawnie zmobilizowano
    jego samochody) hipoteza o działalności WSI wcale nie jest taka
    nieprawdopodobna. Ta hipoteza bardzo ładnie spaja całą intrygę przeciw niemu.

    mi

  • 12. Data: 2010-02-21 20:52:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > instytucji państwa. Choćby dlatego, że ujawnił to dopiero po prawomocnym
    > zakończeniu a nie wcześniej, żeby nie być posądzonym o odwetowe kąsania.

    Kluska afery sobie oczywiście nie wymyślił. Tylko od tej konstatacji do
    jego stwierdzeń o współdziałaniu WSI w przedsięwzięciu dość daleko. Ja nie
    wykluczam tego, ale po prostu równie dobrze można w ten sposób winą
    obciążyć Partię Emerytów i Rencistów po prostu.

    Poza tym, jeśli nawet ktoś z WSI współuczestniczył w tym przedsięwzięciu -
    czego oczywiście wykluczyć nie potrafię - no to jego działanie raczej
    należy rozpatrywać w kategoriach korupcyjnych, niż służbowych. Wskazuje na
    to choćby propozycja zatuszowania sprawy za 8 mln złotych. Stąd raczej
    powinno się mówić o przestępcy wywodzącycm się z WSI, niż samej WSI.

> [...]
    > jego samochody) hipoteza o działalności WSI wcale nie jest taka
    > nieprawdopodobna. Ta hipoteza bardzo ładnie spaja całą intrygę przeciw

    A możesz o tej mobilizacji coś więcej napisać? Jakieś źródło. Bo mnie to
    zaintrygowało.

  • 13. Data: 2010-02-21 21:04:43
    Temat: Re: [prasówka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska, przedruk
    Od: Z <z...@n...pl>

    Dnia 21.02.2010 mi <m...@o...pl> napisał/a:

    > usenet jest niestety jedynym dobrym sposobem zarchiwizowania tekstu.
    > Usenet jest momentalnie rozprowadzany po wszystkich serwerach trzymających
    > grupę i wielu archiwizatorach, więc nie jest podatny na kasowanie.

    Nie do końca. O "unieważnieniu posta" ("cancellation") nie słyszałeś? Każdy
    może Ci je pokasować, i nie będzie ich widać na większości serwerów news
    z wyjątkiem tych, które nie akceptują "cancel post" (np. serwery Google'a).
    --
    Z.

  • 14. Data: 2010-02-21 21:11:56
    Od: "mi" <m...@o...pl>

> [...]
    > *z wyjątkiem tych, które nie akceptują "cancel post"* (np. serwery Google'a).

    ... oraz serwerów ciągnących treść news ale prezentujących na WWW, co daje bonus
    w postaci indeksowania przez wyszykiwarki.

    mi

  • 15. Data: 2010-02-21 21:16:26
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A możesz o tej mobilizacji coś więcej napisać? Jakieś źródło. Bo mnie to
    > zaintrygowało.
    Rekwirowanie samochodow bylo dosc glosne...
    http://www.bankier.pl/firma/article.html?article_id=
    1158123

    - W lipcu 2002 roku został Pan zatrzymany przez policję. Wojsko chciało
    zarekwirować należące do firmy samochody.
    - Odebrałem to jako demonstrację siły. Wojsko zajmowało moje samochody
    bezprawnie. Mało tego, ktoś zapewne naciskał na prezydenta Nowego Sącza i
    wojewodę krakowskiego do podtrzymania tej decyzji. To pokazuje, że musiał
    być jakiś ośrodek kierujący całą tą sprawą. Te samochody to była kropka nad
    i. Zajęcie samochodów w czasie pokoju, na czas nieokreślony i bez planu
    świadczeń ludności? Przecież taka decyzja jest całkowicie bezprawna! Tak, to
    była demonstracja siły.

    Ale temat tutaj dosc pobieznie opisany. Szukac dalej mi sie nie chce, ale
    ztcp kilka samochodow stracil na pare lat, a wrocily w stanie delikatnie
    mowiac szrotow.