    From: "mi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [prasĂłwka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska, przedruk
    Date: Sun, 21 Feb 2010 21:37:18 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > A dla mnie dowolnym twierdzeniem zdesperowanego i zrozpaczonego człowieka.
    > Bo niby na jakiej podstawie ustalił, ze to z WSI byli ci dzwoniący? Nie
    > twierdzę, ze nie byli, a jedynie, że Kluska nie był w stanie tego ustalić.

    Robert, przyjaźnie sugeruję, żebyś nie kompromitował się takimi tekstami. Całą
    sprawę Kluska też niby sobie wymyślił? Dla mnie jest bardziej wiarygodny od
    instytucji państwa. Choćby dlatego, że ujawnił to dopiero po prawomocnym
    zakończeniu a nie wcześniej, żeby nie być posądzonym o odwetowe kąsania.

    Zważywszy, że wojsko było zaangażowane w sprawę Kluski (bezprawnie zmobilizowano
    jego samochody) hipoteza o działalności WSI wcale nie jest taka
    nieprawdopodobna. Ta hipoteza bardzo ładnie spaja całą intrygę przeciw niemu.

    mi