  • 1. Data: 2010-02-20 16:31:39
    Temat: ZUS, przegapienie terminu,co zrobic-pomocy!
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    Moj tata jest ciezko chory, cukrzyca i amputacja, ,ma stale zwolnienia
    bez okresu przerw.
    ZUS skierowal mojego tate na badanie do orecznika.
    Tata przegapil termin, wszytko stalo sie dlatego ze korespondencja
    przychodzi na inny adrss niz mieszka.
    Teraz dopiero dostal list 20 II, a termin mail wyznaczony na 15 II.
    Czy da sie jeszcze cios z tym zrobic???
    Jak do takich sytuacji podchodzi ZUS???

  • 2. Data: 2010-02-20 18:59:18
    Temat: Re: ZUS, przegapienie terminu,co zrobic-pomocy!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebcio pisze:

    > Teraz dopiero dostal list 20 II, a termin mail wyznaczony na 15 II.
    > Czy da sie jeszcze cios z tym zrobic???
    > Jak do takich sytuacji podchodzi ZUS???

    A nie prościej zadzwonić do ZUSu?

  • 3. Data: 2010-02-20 19:10:53
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Sat, 20 Feb 2010 19:59:18 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >A nie prościej zadzwonić do ZUSu?
    Mam zamiar to zrobic, ale chcialem sie zapytac kogos kot moze zna ZUS
    od strony praktycznej, jak oni do takich spraw podchodza

  • 4. Data: 2010-02-20 19:21:47
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > przychodzi na inny adrss niz mieszka.
    > Teraz dopiero dostal list 20 II, a termin mail wyznaczony na 15 II.

    nie powinno byc problemu, trzeba zadzwonic i powiedziec, ze tata nie
    przebywa pod tamtym adresem i poprosic o inny termin badania.

    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2010-02-20 22:45:17
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przychodzi na inny adrss niz mieszka.
    > Teraz dopiero dostal list 20 II, a termin mail wyznaczony na 15 II.

    Prosze powiedziec zusowi ze poprzez amputacje reki nie mogl otworzyc koperty
    i wszystko zalatwione

  • 6. Data: 2010-02-21 10:53:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości

    > Prosze powiedziec zusowi ze poprzez amputacje reki nie mogl otworzyc
    > koperty i wszystko zalatwione

    Ale moze to noge mu amputowali.
    Trzeba to zalatwic szybko, zanim odrosnie. Nie takie reczy ponoc sie juz
    zdarzaly w ZUSie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-02-21 12:09:29
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Prosze powiedziec zusowi ze poprzez amputacje reki nie mogl otworzyc
    > koperty i wszystko zalatwione
    Jesteś wyjątkowo żenujący.

  • 8. Data: 2010-02-21 18:15:07
    Od: "FlashT" <w...@c...com>