    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [prasĂłwka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska, przedruk
    Date: Sun, 21 Feb 2010 21:52:26 +0100

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5065.0000051d.4b81997e@newsgate.onet.pl...

    > Robert, przyjaźnie sugeruję, żebyś nie kompromitował się takimi tekstami.
    > Całą
    > sprawę Kluska też niby sobie wymyślił? Dla mnie jest bardziej wiarygodny
    > od
    > instytucji państwa. Choćby dlatego, że ujawnił to dopiero po prawomocnym
    > zakończeniu a nie wcześniej, żeby nie być posądzonym o odwetowe kąsania.

    Kluska afery sobie oczywiście nie wymyślił. Tylko od tej konstatacji do
    jego stwierdzeń o współdziałaniu WSI w przedsięwzięciu dość daleko. Ja nie
    wykluczam tego, ale po prostu równie dobrze można w ten sposób winą
    obciążyć Partię Emerytów i Rencistów po prostu.

    Poza tym, jeśli nawet ktoś z WSI współuczestniczył w tym przedsięwzięciu -
    czego oczywiście wykluczyć nie potrafię - no to jego działanie raczej
    należy rozpatrywać w kategoriach korupcyjnych, niż służbowych. Wskazuje na
    to choćby propozycja zatuszowania sprawy za 8 mln złotych. Stąd raczej
    powinno się mówić o przestępcy wywodzącycm się z WSI, niż samej WSI.

    > Zważywszy, że wojsko było zaangażowane w sprawę Kluski (bezprawnie
    > zmobilizowano
    > jego samochody) hipoteza o działalności WSI wcale nie jest taka
    > nieprawdopodobna. Ta hipoteza bardzo ładnie spaja całą intrygę przeciw
    > niemu.

    A możesz o tej mobilizacji coś więcej napisać? Jakieś źródło. Bo mnie to
    zaintrygowało.