  • 1. Data: 2004-07-26 10:28:28
    Temat: wspolpraca w Poznaniu
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    Prawnik podejmie prace lub nawiaze wspolprace z kancelaria
    poznanska-pline.Kontakt: k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-07-26 11:04:53
    Temat: Re: wspolpraca w Poznaniu
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Prawnik podejmie prace lub nawiaze wspolprace z kancelaria
    > poznanska-pline.

    Coraz większa desperacja przebrzmiewa z tych anonsów - zresztą urzeka mnie
    to przekonanie, ze kancelarie prawnicze subskrybują tę grupę :-))

    Powodzenia na następne poł roku szukania pracy w ten sposób:-)

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-07-26 15:01:51
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:ce2oki$2er$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Powodzenia na następne poł roku szukania pracy w ten sposób:-)
    >
    > HaNkA

    Dzień dobry.
    A Redhunter - Hanka to na kogo poluje?
    Na czerwonych czy na ludzi szukających pracy.;)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2004-07-26 16:31:52
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A Redhunter - Hanka to na kogo poluje?

    Na nikogo:-) Podoba mi się po prostu zlepek słów red+hunter :-)

    HaNkA