  • 1. Data: 2004-11-05 07:38:01
    Temat: Urlop okolicznosciowy - pogrzeb
    Od: Roland Zerek <r...@p...fm>

    Witam,

    Czy moja zona moze otrzymac urlop okolicznosciowy (jakikolwiek?) na pogrzeb
    mojego wujka? Nie jest to dla niej w zaden sposob najblizsza rodzina...

    Dodam, ze zona jest nauczycielka, co zdaje sie moze dodatkowo sprawe
    komplikowac...

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    --
    Roland
    r o l a n d z (at) poczta fm

  • 2. Data: 2004-11-05 18:35:26
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy - pogrzeb
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Roland Zerek" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojego wujka? Nie jest to dla niej w zaden sposob najblizsza rodzina...
    >
    > Dodam, ze zona jest nauczycielka, co zdaje sie moze dodatkowo sprawe

    Nie może otrzymać urlopu okolicznościowego, ale np. wypoczynkowy czy
    bezpłatny.

    Pozdrawiam

    wa