  • 1. Data: 2005-03-16 16:36:45
    Temat: umowa o dzielo.
    Od: " offspring" <o...@W...gazeta.pl>

    Umowa o dzielo wygasa 31.III (wczesniej kilka razy podpisywalem umowy
    miesieczne z tym samym pracodawca). Mam zamiar zmienic prace od 1.IV. W
    zwiazku z tym mam pytanie:

    Czy mam (prawny) obowiazek powiadomic o tym pracodawce (kiedy) czy tylko
    "powinienem" to zrobic?

    pozdrawiam
    offspring

  • 2. Data: 2005-03-16 19:33:14
    Temat: Re: umowa o dzielo.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    offspring wrote:
> [...]
    > zwiazku z tym mam pytanie:
    >
    > Czy mam (prawny) obowiazek powiadomic o tym pracodawce (kiedy) czy tylko

    o czym go chcesz powiadamiać, że umowa wygasa 31. marca?
    Nie musisz.
    Skoro to umowa o dzieło, to po prostu koniec i kropka.
    Ani ty nie możesz się spodziewać, że ci zaproponuje następną, ani on, że
    następną będziesz chciał podpisać.

    Jak z nim dobrze żyjesz, to mu to po prostu powiedz, nie zostawisz go na
    lodzie 31 marca, jezeli on znowu chciałby ci coś podrzucic do zrobienia.

    Z prawnego punktu widzenia nie jesteś jego pracownikiem, a on dla ciebie
    pracodawcą