  • 1. Data: 2005-03-16 16:36:24
    Temat: Odpracowanie kary
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Z tego co wiem, to w przypadku gdy nie opłacimy grzywny w sprawie
    karnej/wykroczeniowej, to jest możliwość odpracowania kary. Zastanawia mnie
    fakt w jaki sposób sędzia wylicza ilość godzin do odpracowania?

    Jeżeli w wyroku mamy 50 dniówek po 10zł każda, to czy oznacza to 50 x 8
    godzin?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2005-03-16 18:50:43
    Temat: Re: Odpracowanie kary
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kovalek napisał(a):
> [...]
    > mnie fakt w jaki sposób sędzia wylicza ilość godzin do odpracowania?
    >
    > Jeżeli w wyroku mamy 50 dniówek po 10zł każda, to czy oznacza to 50 x 8

    art.25 kw
    art.45 kkw
    10 dniówek = miesiąc pracy, 20-40 godzin w miesiącu

    KG