  • 11. Data: 2006-07-18 12:57:12
    Temat: Re: posiadanie niewaznego dowodo osobistego
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Będę strzelał :)
    > Chodzi o zajęcie dla urzędników i kasę z opłat skarbowych.

    Źle trafiłeś. Oficjalnie chodzi o posługiwanie się dokumentem
    posiadającym w miarę nowe zabezpieczenia. Mniej oficjalnie chodzi o
    dobry interes z kilkudziesięcioma milionami klientów, którzy muszą
    regularnie wymieniać dokument. Wykonawca afair jest podmiotem prywatnym,
    psia mać, w dodatku o kapitale zagranicznym.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 12. Data: 2006-07-18 19:28:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Peter" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do mamy znajomej (która jest chora i ma problemy z poruszaniem - nie znajoma
    > tylko jej mama) osobiście przyszli: miła (!) pani Urzędniczka i miły (!!) pan
    > Urzędnik (działo się w DC - oczywiście po uprzednim przedstawieniu sprawy w
    > urzędzie). Wypełnili formularz, mama się podpisała, od razu przy urzędnikach
    > napisała upoważniający córkę do odbioru dowodu dokument i tyle. Czyli można -
    > zależy tylko od chciejstwa Urzędników.

    Może dlatego, że pracujesz w "PZHINB" :)

  • 13. Data: 2006-07-19 07:49:23
    Od: "Peter" <p...@g...pl>

    > Może dlatego, że pracujesz w "PZHINB" :)

    Może niekoniecznie, zwłaszcza że nie miałem z tym nic wspólnego ;-)

    Peter

  • 14. Data: 2006-08-01 18:10:19
    Od: "bulba" <s...@t...com>

    > Johnson napisał(a):

    > Jaką szkodę komukolwiek (oprócz zainteresowanego) wyrządza nieważny DO?

    a gdzie w tej ustawie masz, ze ten dowod jest niewazny??