  • 1. Data: 2006-07-17 14:41:36
    Temat: a to co ?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    http://www.zbigniewkruk.com/mandat.jpg

    sory za spam, ale jak ktos ma chwile niech to przeczyta i wyciagnie jakies
    wnioski ?bo dla mnie to lekka bujda??
    czy to ma jakies poparcie prawne ?

  • 2. Data: 2006-07-17 14:49:15
    Temat: Re: a to co ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek napisał(a):

    > wnioski ?

    Zamiast tu pisać przegląda się archiwum grupy. Było już.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 3. Data: 2006-07-17 15:16:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    bartek napisał(a):
    > http://www.zbigniewkruk.com/mandat.jpg
    >
    > sory za spam, ale jak ktos ma chwile niech to przeczyta i wyciagnie jakies
    > wnioski ?bo dla mnie to lekka bujda??
    > czy to ma jakies poparcie prawne ?

    Ten wątpliwy punkt widzenia był już tutaj na grupie przezentowany. I to
    kropka w kropkę, więc albo autor ten sam, albo dziennikarzowi się nie
    chciało przeredagować :).

    p. m.

  • 4. Data: 2006-07-17 21:55:27
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > http://www.zbigniewkruk.com/mandat.jpg
    >
    > sory za spam, ale jak ktos ma chwile niech to przeczyta i wyciagnie jakies
    > wnioski ?bo dla mnie to lekka bujda??
    > czy to ma jakies poparcie prawne ?

    Straszne buractwo. Same niescislosci (tak to nazwijmy), znalazlem z 5
    "odchylen" od wymogow procedury i stosowanego nazewnictwa. To byl artykul z
    gazetki Carrefoura ? Choc przyznam, ze w pewnych okolicznosciach taka
    postawa ma szanse powodzenia.

    Cezar