  • 11. Data: 2011-05-29 20:56:04
    Temat: Re: poparzenie przez wadliwy sprzet
    Od: Francik Kopytko <f...@o...pl>

    W dniu 2011-05-29 22:00, Marek Dyjor pisze:

    > bzdurą jest stwierdzenie że głowica termostatyczne nie musi prawidłowo
    > pracować gdy ciepła woda jest cieplejsza niż 60 stopni :)

    Ja uważam że powinna pracować przy dużo wyższej, ale nie musi przy
    prawidłowo wykonanej instalacji. Takie czasy - musi być tanio.

    Francik

  • 12. Data: 2011-05-30 05:01:14
    Temat: Re: poparzenie przez wadliwy sprzęt
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2011-05-29 12:50, Robert pisze:

    > Pojechałem, zapłaciłem przywiozłem do domu. Montaż polega na włożeniu
    > głowicy w gniazdo - poziom skomplikowania - 0.

    jeśli sam ją montowałeś to Twoje roszczenia są bezzasadne.

  • 13. Data: 2011-05-30 12:15:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...go2.pl> napisał w wiadomości

    > jeśli sam ją montowałeś to Twoje roszczenia są bezzasadne.

    Bez przesady. Musiałoby być w umowie gwarancyjnej takie obostrzenie. A w
    odniesieniu do wyrobu niebezpeicznego, to w ogóle trzebaby było wykazać,
    ze wadliwie zamontowano.

  • 14. Data: 2011-05-30 12:27:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2011 12:50, Robert pisze:

    > Wszystko wydawało się, że jest OK. Ustawiłem temperaturę wody na 38*C i
    > zacząłem kąpiel. Nagle w ciągu dosłownie ułamka sekundy z deszczownicy
    > zaczęł lecieć prawie wrzątek (około. 75-80*C). Zanim otworzyłem drzwi od
    > prysznica żeby stamtąd uciec, zostałem poparzony. Nie jakoś poważnie ale
    > bardzo boleśnie. Mam bąble z płynem na głowie, twarzy i ramionach i
    > schodzi mi skóra.

    Jak wspomnieli inni:

    1. jak udowodnisz, że głowica źle zadziałała, a nie ty sam źle
    ustawiłeś/niechcący przestawiłeś?

    2. nieprawidłowa temperatura w instalacji - sprawdź w instrukcji, jaki
    jest dopuszczalny zakres pracy

    3. jest jest to prosta głowica działająca dzięki odkształceniom
    materiału (wkładki bimetalicznej) to tego typu urządzenia mają pewną
    bezwładność - przy gwałtownej zmianie ciśnienia nie ma mocnych - pewien
    skok temperatury będzie

    Jeśli już chcesz kogoś pozywać to tego, kto puszcza w instalacją wodę o
    temperaturze niezgodnej z normą.

    Swoją szosą - bąble od wody o temperaturze 80C?? Dziwne...

  • 15. Data: 2011-05-31 08:28:22
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 30 May 2011 07:01:14 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > jeśli sam ją montowałeś to Twoje roszczenia są bezzasadne.

    No to już widzę jak do każdej wymiany świetlówki, żarówki, żarnika wzywasz
    elektryka z uprawnieniami SEP z zakresie co najmniej do 1kV :))))