  • 1. Data: 2011-05-28 15:30:52
    Temat: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: "amk" <a...@o...pl>

    Polacy uważają się za naród tolerancyjny. Niestety, Polska wciąż nie
    ratyfikowała Konwencji Praw Osób Niepełnosprawnych. Wciąż osoby
    niepełnosprawne, a w szczególności osoby cierpiące na zaburzenia psychiczne,
    są dyskryminowane w Polsce. Szczególnie bulwersujący jest przepis z Kodeksu
    rodzinnego i opiekuńczego, który zakazuje małżeństw osobom chorym
    psychicznie i niepełnosprawnym intelektualnie. Ostatnio w prasie głośno było
    o sprawie odmowy zawarcia związku małżeńskiego przez kobietę z porażeniem
    mózgowym. Jest to skandaliczne!

    Dlatego może warto poprzeć akcję zbierania podpisów pod petycją organizacji
    pozarządowych, które z inicjatywy Pani Minister Elżbiety Radziszewskiej
    próbują znieść ten kompromitujący zapis w polskim prawie zakazujący
    zawierania związków małżeńskich przez osoby chore psychicznie. Masz szansę
    opowiedzieć się za tolerancją i równouprawnieniem. Więcej na
    WWW.blask.x25.pl/petycja/apel.html

    AK

  • 2. Data: 2011-05-28 15:38:29
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-28 17:30, Użytkownik amk napisał:
> [...]
    > prasie głośno było o sprawie odmowy zawarcia związku małżeńskiego przez
    > kobietę z porażeniem mózgowym. Jest to skandaliczne!

    Skandaliczne to by było gdyby się ożenili, mieli dzieci a państwo
    za moje podatki musiało by te dzieci finansować i wychowywać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-28 15:44:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "amk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o sprawie odmowy zawarcia związku małżeńskiego przez kobietę z porażeniem
    > mózgowym. Jest to skandaliczne!

    Oczywiscie - nalezy zezwolic.
    Kolejnym krokiem powinny byc prawa jazdy dla niewidomych!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-05-28 16:16:56
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

> [...]

    > intelektualnie. Ostatnio w prasie głośno było o sprawie odmowy zawarcia
    > związku małżeńskiego przez kobietę z porażeniem mózgowym. Jest to
    Pewnie. Ja też uważam, że tacy powinni zakładać tzw. rodziny, mnożyć się bez
    opamiętania, a ich progeniturę reszta społeczeństwa będzie utrzymywać ze
    swoich podatków. Po czym oni w następnym pokoleniu zrobią to samo i twoje
    dzieci będą utrzymywać ich dzieci. Itd...

    Raczej za idiotyzmem.
    Dziękuję, nie skorzystam.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2011-05-28 16:33:12
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-28 17:30, amk pisze:
> [...]
    > psychicznie. Masz szansę opowiedzieć się za tolerancją i
    > równouprawnieniem. Więcej na WWW.blask.x25.pl/petycja/apel.html

    Tak a propos czy z Malzenstwa dwoch pedalow moze urodzic sie Gowno ?

  • 6. Data: 2011-05-28 16:44:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Tak a propos czy z Malzenstwa dwoch pedalow moze urodzic sie Gowno ?

    Nawet dwoje. Bliznieta czterojajowe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-05-28 18:03:06
    Od: "amk" <a...@o...pl>

    !
> [...]
    > ze swoich podatków. Po czym oni w następnym pokoleniu zrobią to samo i
    > twoje dzieci będą utrzymywać ich dzieci. Itd...

    Czy aby na pewno trzeba być małżeństwem, by płodzić dzieci? A są ludzie
    pokrzywdzeni takim przepisem. Przypomina to przepis z czasów II wojny
    światowej, gdy rządzili w Europie wiadomo kto....

    AK

  • 8. Data: 2011-05-28 18:14:49
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Czy aby na pewno trzeba być małżeństwem, by płodzić dzieci?
    Nie, ale po co ułatwiać patologię?

    > A są ludzie pokrzywdzeni takim przepisem.
    Są dziesiątki tysiący ludzi pokrzywdzonych różnymi przepisami. I to
    niekoniecznie czubki.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2011-05-28 18:15:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 17:44:33 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "amk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie - nalezy zezwolic.
    > Kolejnym krokiem powinny byc prawa jazdy dla niewidomych!

    ...i sponsorowane studia w Akademiach Muzycznych dla głuchych!
    Bo że maturę zdają obecnie ludzie nieumiejący się podpisać, to już norma...
    :-(

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 10. Data: 2011-05-28 18:24:55
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 28.05.2011 17:38, RadoslawF wrote:

    > Skandaliczne to by było gdyby się ożenili, mieli dziecia państwo
    > za moje podatki musiało by te dzieci finansować i wychowywać.

    To zeby miec dzieci, to trzeba sie "ozenic"? o_O

    Tak swoja droga, kiedys osoby przeciwnych plci po prostu "braly slub",
    ale najwyrazniej inwestycja panstwa w czyjes dzieci byla w tym przypadku
    zupelnie chybiona...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org