  • 11. Data: 2006-11-12 21:30:47
    Temat: Re: pomiar radaru
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Czas ustawiony w tym urządzeniu ... i co ? a ono uwzględnia chociaz czas
    > letni/zimowy ? :)

    Lat temu kilka zostalem zestrzelony suszarka. Pan policjant dobrowolnie
    pokazal mi moja predkosc, poczym przelaczyl wskazanie na "sekundnik".
    Sekundnik, podobnie jak stoper ma w nosie czas zimowy czy strefe czasowa.

    Jacek

  • 12. Data: 2006-11-12 21:32:15
    Od: Radosław Korzeniewski <r...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Czas ustawiony w tym urządzeniu ... i co ? a ono uwzględnia chociaz czas
    > letni/zimowy ? :)

    Czas od dokonania pomiaru. Nie wiedziałem że w zimie czas biegnie
    inaczej niż w lecie :)

    pozdr

    Radek

  • 13. Data: 2006-11-12 21:35:46
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    l...@p...gazeta.pl wrote:
    > Ok - wszystko jasne - tylko ze ma to zastosowanie na "lotnisku" gdzie
    > tylko ja sie poruszam a nie gdy co 3 sek. przejezdza samochod - wtedy
    > nie jest w stanie udowodnic, ze to akurat ja ..

    Odpisujemy pod cytatem...
    Po wtore, nie sadze by lapanie "suszarka" bylo wykonalne gdy samochody
    przejezdzaja co 3 sekundy. Mysle, ze odleglosci sa znaaaacznie, znacznie
    wieksze (-nascie lub -dziesiat sekund).

    Jacek

  • 14. Data: 2006-11-12 21:46:08
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Czas od dokonania pomiaru. Nie wiedziałem że w zimie czas biegnie
    > inaczej niż w lecie :)

    Wybacz mi moją niewiedzę ... nigdy mi jeszcze policjant nie pokazywał
    czasu z radaru :P

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 15. Data: 2006-11-12 21:50:35
    Od: l...@p...gazeta.pl

    Jasek napisał(a):
    > Po wtore, nie sadze by lapanie "suszarka" bylo wykonalne gdy samochody
    > przejezdzaja co 3 sekundy. Mysle, ze odleglosci sa znaaaacznie, znacznie
    > wieksze (-nascie lub -dziesiat sekund).

    tak tez mi sie zdawalo, ale nie oto tu chodzi - w sprawie przeze mnie
    poruszonej chodzi mi jedynie o udowodnienie popelnionego czynu - w jaki
    sposob funkcjonariusz jest w stanie udowodnic wykroczenie, jezeli
    dysponuje jedynie takimi danymi jak: czas od ostatniego pomiaru oraz
    predkosc (fotoradar posiada lepsza mozliwosc dokumentowania)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-11-12 21:53:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jasek napisał(a):

    > Po wtore, nie sadze by lapanie "suszarka" bylo wykonalne gdy samochody
    > przejezdzaja co 3 sekundy. Mysle, ze odleglosci sa znaaaacznie, znacznie
    > wieksze (-nascie lub -dziesiat sekund).

    Myślę, że udało mi sie co najmniej dwa razy być upolowanym na cudzej
    prędkości. Wiele lat temu raz sie wykpiłem, bo ośmiałem towarzysza
    polucjanta za insynuację, ze poldolot poruszał się z prędkością
    podświetlną 168 km/h ;-)

    I sądzę, że przynajmniej raz ktoś beknął za moją prędkość. Pozostaje
    jedynie wozić kamerę na pokładzie :-(

    M.

  • 17. Data: 2006-11-12 21:57:09
    Od: l...@p...gazeta.pl

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Wybacz mi moją niewiedzę ... nigdy mi jeszcze policjant nie pokazywał
    > czasu z radaru :P

    Mi sie to zdarzylo - jednakze czas pokazywany jest w niektorych
    suszarkach tak jak w stoperze - tzn. nie jest to data i godzina tylko
    czas jaki uplynal od ostatniego pomiaru, a czas ten trzymany jest przez
    suszarke ponoc dlugo (tak powiedzial sam funkcjonariusz).
    Zatem na jeden czas i predkosc mozemy ladnie skasowac kilka
    samochodow....

  • 18. Data: 2006-11-12 23:21:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <l...@p...gazeta.pl> wrote in message
    s.com...
    >Czyli na dobrą sprawę nie potrzebny mu żaden pomiar - jak nawet
    >nikogo nie złapie - również może wypisać mandat, wysłać go - a
    >jak djdzie do rozprawy sądowej to zezna, że złapał - czy jest tu
    >gzieś logika ?

    Nie ma żadnej logiki i trzeba się z tym pogodzić.
    Im lepsze sito rekrutacji do policji tym mniejsza liczba takich numerów.

    Pomyśl jaki interes ma policjant w tym, żeby wypisywać lewy mandat. Praca mu
    sie nie podoba czy jak?

  • 19. Data: 2006-11-12 23:25:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <l...@p...gazeta.pl> wrote in message
    s.com...

    >reasumujac - policjanci - nie fatygujcie sie - nie wychodzcie za biurek
    >tylko rozsylajcie mandaty za przekroczenie predkosci - przeciez w
    >sadzie i tak Wam uwierza - bez dowodow...:)

    Prawie masz rację.
    Zrobiłeś tylko jedno błędne założenie. Że szef policjanta i sędzia to
    kompletni idioci i po kilku skargach na tego samego policjanta nie skapną
    się, że coś tu nie gra.

  • 20. Data: 2006-11-13 08:32:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czyli logika jest brak logiki - to tak jak w reszcie naszych
    > przepisow..:)

    Kolego l...@p...gazeta.pl (fajnego masz nicka) - czy mógłbys pisac
    zgodnie z netykieta? Chodzi o takie sprawy jak pisanie POD cytowanym
    tekstem itp.

    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    Karol Irzykowski