  • 1. Data: 2006-11-12 11:37:21
    Temat: Wyjazd do Anglii - do kogo moge sie zglosic ?
    Od: "PiotrekL" <p...@w...pl>

    Witam,

    Planuje wyjazd do Anglii na stale. Chcialbym sie z kims skonsultowac w
    sprawach :
    -uzyskania statusu rezydenta
    -skladania na miejscu zeznan podatkowych
    -krokow ktore musze uczynic w Polsce, zeby przeniesc "swoj osrodek interesow"
    do Anglii

    Moja sytuacja jest dosc specyficzna, wiec nie wystarzcy mi lektura
    przewodnikow w sieci.

    Moje pytanie : do kogo powinienem sie zglosic ? Nie mam w ogole doswiadczenia
    w temacie, powinienem szukac "radcy prawnego" czy po prostu
    dowolnej "kancelarii" ?
    A moze polecicie konkretna osobe ?
    Mieszkam we Wroclawiu.
    Pozdrawiam,
    PiotrekL

  • 2. Data: 2006-11-12 13:27:27
    Temat: Re: Wyjazd do Anglii - do kogo moge sie zglosic ?
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "PiotrekL" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > interesow"
    > do Anglii
    >
    > Moja sytuacja jest dosc specyficzna, wiec nie wystarzcy mi lektura

    Od stycznia, to już nie bedzie chyba takie istotne w związku z nowa umową o
    unikaniu podwójnego opodatkowania ?? No może istotne dla kogoś i będzie, ale
    nie będzie trzeba od tamtych zarobków płacic u nas podatków dodatkowych.

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2006-11-12 13:50:57
    Od: p...@w...pl

    Tak, wiem ze prawo sie zmienia.
    Chcialbym jednak skonsultowac się też w sprawie jak powinienem wypelniac
    zeznanai podatkowe tam (mam wolny zawód i nie będę zatrudniony przez inną
    osobę).
    Prosiłbym o informacje jak powinienem szukac osoby, która moze mi w tym pomoc.

  • 4. Data: 2006-11-12 14:39:38
    Od: rogus <r...@w...pl>

    p...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > osobę).
    > Prosiłbym o informacje jak powinienem szukac osoby, która moze mi w tym pomoc.

    To moze sprecyzuj, czym sie zajmujesz,
    w jakiej formie bedzie "gromadzil" dochody i za co,
    bo wiesz wolny zawod moze oznaczac umowe o dzielo, umowe o zlecenie...
    itp.

  • 5. Data: 2006-11-12 15:13:09
    Od: p...@w...pl

    > To moze sprecyzuj, czym sie zajmujesz,
    > w jakiej formie bedzie "gromadzil" dochody i za co,
    > bo wiesz wolny zawod moze oznaczac umowe o dzielo, umowe o zlecenie...
    > itp.

    Nie lubie rozmawiac o swoim zajeciu na publicznym forum.
    Nie pytam o porade w sprawie mojego wyjazdu/pracy. Pytam o porade kogo mam
    szukac w celu konsultacji. Po prostu nie wiem kto zajmuje się doradzaniem w
    takich sprawach osobom prywatnym. Gdzie wchodze na strone kancelarii prawnej
    widze glownie obsluge firm. Moje pytanie to, kto zajmuje się doradzaniem
    osobom prywatnym chcącym wyjechac za granicę i tam pracowac.

  • 6. Data: 2006-11-12 15:43:56
    Od: rogus <r...@w...pl>

    p...@w...pl napisał(a):
    > Nie lubie rozmawiac o swoim zajeciu na publicznym forum.

    stary, nawet jakbys sie chcial prostytuowac to raczej nikt cie tutaj nie
    zlinczuje ;]
    napisz po kolei, co i jak dokladnie i ktos moze wlasnie _tu_ ci pomoze!

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-11-12 16:01:34
    Od: ww <w...@p...onet.pl>

    p...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > szukac w celu konsultacji. Po prostu nie wiem kto zajmuje się doradzaniem w

    Gdy już tam bedziesz to poszukaj gazet poskojęzycznych typu Cooltura, a
    w nich ogłoszeń prawników, biur rachunkowych itp.

    W.W.

  • 8. Data: 2006-11-12 16:04:55
    Od: ww <w...@p...onet.pl>

    p...@w...pl napisał(a):

    > Nie pytam o porade w sprawie mojego wyjazdu/pracy. Pytam o porade kogo mam
    > szukac w celu konsultacji. Po prostu nie wiem kto zajmuje się doradzaniem w
    > takich sprawach osobom prywatnym.

    Gdy już tam będziesz to posukaj gazet polskojęzycznych typu Cooltura, a
    w nich reklam prawników, biur rachunkowych itp ogłoszeń w zależności co
    Ci odpowiada. Udzielają porad osobom prywatnym, czasami nawet
    bezinteresownie.

    W.W.

  • 9. Data: 2006-11-12 16:07:13
    Od: ww <w...@p...onet.pl>

    p...@w...pl napisał(a):

    > Nie pytam o porade w sprawie mojego wyjazdu/pracy. Pytam o porade kogo mam
    > szukac w celu konsultacji. Po prostu nie wiem kto zajmuje się doradzaniem w
    > takich sprawach osobom prywatnym.

    Gdy już tam będziesz to poszukaj gazet polskojęzycznych typu Cooltura, a

  • 10. Data: 2006-11-12 18:25:41
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Jak chcesz sie pozbyc kasy to do prawnika jak nie to zacznij myslec
    pl.praca.dyskusje