  • 1. Data: 2004-08-05 17:52:44
    Temat: polisa posagowa (zaopatrzenia dzieci) pytanie
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam wszystkich.
    Rodzice zalozyli mi kiedys polise posagowa w PZU
    Nie wiem czemu ale sa dwie. Wiem ze mozna sie odwolac od proponowanej kwoty
    i mozna dostac troche wiecej.
    Ale chcialem sie zapytac o jedna rzecz. Jedna polisa zawarta byla w roku
    1984 a potem stalo sie costam i nastepna zawarta byla 1990r. I powiedziano
    mi w PZU ze od tej drugiej polisy nie moge sie odwolac.
    Czy to prawda jest?
    Mam zaproponowane 1000zl
    Dzieki za odp.

  • 2. Data: 2004-08-05 18:45:25
    Temat: Re: polisa posagowa (zaopatrzenia dzieci) pytanie
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tapio wrote:
    > Ale chcialem sie zapytac o jedna rzecz. Jedna polisa zawarta byla w roku
    > 1984 a potem stalo sie costam

    Co?

    > i nastepna zawarta byla 1990r. I powiedziano
    > mi w PZU ze od tej drugiej polisy nie moge sie odwolac.
    > Czy to prawda jest?

    Odwoływać się (do sądu o waloryzację) raczej możesz od obu, ale jeśli z
    1990 roku, to pewnie niewiele uzyskasz.

    > Mam zaproponowane 1000zl

    Tak...
    Polecam wizytę w Federacji Konsumentów albo u miejskiego/powiatowego
    rzecznika konsumentów.

    KG

  • 3. Data: 2004-08-05 19:28:57
    Od: "aq" <a...@v...pl>

    napisz do mnie na priv posta a jak kolega wroci z wakacji postaram ci sie
    odpisac co i jak trzeba zrobic , jest generalnie pewna droga przez ktora
    trzeba przejsc , a odpisze jak kumpel wroci z wakacji bo przechodzil przez
    to samo i wie najlepiej co i jak trzeba zrobic jemu tez proponowali jakies
    mieszne pieniadze ale odpowiednio poprowadzil swoja sprawe i okazalo sie ze
    dostal prawie 8x tego co mu proponowali wiec wg mnie gra warta swieczki