  • 581. Data: 2006-07-29 22:50:39
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Nie,

    Dziekuje. Nie mam wiecej pytan.

    Prosze zatem ODSZCZEKAĆ!

    ;)

    > Ile zajmuje wystukanie na milicyjnym komputerze?

    Hmm, ja tam nie wiem, w tych ich komputerach jest rozpiska ile
    motorow-scigaczy jest w promienuiu 30km...

    A ktos mowil, ze nasza policja jest zacofana.

    No dobrze, sprawdziliby ze jest siedem. Sa tam zdjecia tych motorow?

    Nie zaskakuj mnie,m ze sa!? Ale jak sa to mogliby porownac z
    nadjezdzajacym, czy to ten. I wtedy opodjac decyzje, czy go zatrzymywac.

    LOL :)

    > http://www.policja.pl/index.php?dzial=65&id=905

    A wiesz, ze ty jestes komuchem? Bo zyles jak byl komunizm ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 582. Data: 2006-07-29 22:50:58
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "inkaso" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > Napad z bronia w reku, to przestepstwo federalne

    a z ktorego to paragrafu, jezeli mozna wiedziec?

    Zapewne masz na mysli napad na terenie podleglym rzadowuy federalnemu,
    albo przeciwko urzednikowi federalnemu.

    Bo na ogol, to regulowane jest to kokalnie.

    > i prowadzi sie za takim
    > gosciem jak najbardziej poscig.

    Poscigow to agencje federalne nie robia prawie w ogole, a na dodatek
    malo ktory urzedas fedealny posiada sluzbowa bron.

    A poscigi nieoznaczonymi wozami (jakimi np. jezdzi FBI) sa zabronione w
    calosci. Zgadnij dlaczego.

    Jezeli chca dopasc gostka, to ida o 6 rano, kiedy ten jest w bamboszach
    i pol spiacy.

    Byli kiedys tacy jak ci debile z Magdalenki. Dokladnie ten sam sposob
    myslenia. Waco to sie nazywalo.

  • 583. Data: 2006-07-29 22:52:49
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Europejska Konwencja Praw Czlowieka. Slyszales o takiej?

    Eee linka nie dales ;)

  • 584. Data: 2006-07-29 22:54:09
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Tylko bezwarunkowe prawo do strzelania do uciekającego - moim zdaniem -
    > może spowodować, że mało osób będzie sie na to decydowało.

    a bezwarunkowe strzelanie do kazdego w trampkach zmiejszy z pewnoscia
    liczbe zgwalcen.

  • 585. Data: 2006-07-29 22:54:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > ze podejmuja sie zatrzymywac lizakiem (ROTLF) kogos kogo uwazaja z
    > uzbrojonego bandyte.

    Nie no wtedy jeszcze nie uwazali go za bandyte. Byl to cywil,
    motorzysta.

    > W zadnychmiejscach gdzie jest oczywiste ryzyko spowodowania szkody
    > osobom trzcim.

    Ale takie miejsca sa w kazdym miejscu, po za wydzielonymi strefami.

    > Wszystko zalezy od okolicznosci. Sa tez i takie metody.

    Np. ta z rozstawieniem co 200m snajpera? :>

  • 586. Data: 2006-07-29 22:57:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    > Np. ta z rozstawieniem co 200m snajpera? :>

    OK, ja si eposmialem, zrelaksowalem i jak to sie mowi "tu jest usenet,
    tu sie nie dyskutuje, tu sie walczy" -- zapewniliscie mi duza porcje
    rozrywki chlopaki :) A teraz juz znikam. Pa!

  • 587. Data: 2006-07-29 23:04:52
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > w polskim prawie nie ma precedensow z tego co wiem i kazda sprawa jest
    > rozpatrywana indywidualnie...
    >
    > pozwolisz wiec, ze jednak sad orzeknie...

    jest za to paragraf zagrozenia zycia i orzecznictwo do niego.

    > o ujecie groznego bandyty, ktorydopuscil sie rabunkuz uzycia broni...

    strzelaniem w plecy chcial ujac?

    > A takim jest eliminowanie bandytow.

    > Miala powstrzymac bandyta, a co za tym idzi einnych bandytow, przed
    > demolowaniem naszego demokratycznego panstwa i zastraszaniem oraz
    > okradaniem a moze i zastrzeleneim obywateli.

    z moze wystarczylo zamowic msze w kaplicy sejmowej?

    > A po polsku? bo jzu nie wiem czy chcesz napisac, ze kazdymotocyklista
    > ostrzela policjanta z lizakiem?

    zatrzymanie prowadzi sie w taki sposob zeby zminimalizowac potencjalne
    ryzyko konfrontacji.

    > --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Czy aby nie pierdoliles caly czas ze zamordowano go strzalem w plecy...

    chodzi debilku o kierowce, ktory moze miec bron. Policjant podchodzi od
    tylu, wiec naturalnie zmniejsza to pole ruchow kierowcy. Przy metodzie z
    lizakiem debilek w mundurku sam sie wystawia do odstrzalu i to bez
    zatrzymywania.

    > Kurwa, bede kall. Kurwa, kwota nie miala zadnego znaczenia. Znaczenie
    > mial fakt NAPADU Z BRONIA W REKU I RABUNKU. TRabunku jako kurwa rabunku
    > bez istotnej kwoty.

    czyli juz mozna strzelac kiedy zrabuja 5 zlotych? A czy mozna kiedy
    zgloszenie rabunku jest falszywe?

    > Nie wiem, a te milionyz budzetu juz wplynely na konta koscielne?

    > Ale mogly byc, np. na stacji benzynowej

    > aLE DTO DOKALDNIE JAK pOLICJANT Z usa, NA KTORYCH TO SIE POWOLUJESZ CO
    > CHWILE ;)))))))))

    Zle przeczytales. Za strzelenie w plecy policjant jest aresztowany,
    wyrzucony z pracy, i idzie siedziec tam, gdzie ci ktorych on wsadzal
    przedtem.

    Chodzilo o usytowanie zatrzymanego kierowcy ktgoryma policjanta po
    swojej tylnej stronie, co ogranicza mu potencjalne ruchy.

    A do tego bankrutuje ze swoim zwierzchnikiem po naliczeniu odszkodowania
    dla rodziny ofiar.

  • 588. Data: 2006-07-29 23:06:28
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Dlaczego?
    >
    > A jak nie wykona rozkazu to bedzie karany za niewykonanie rozkazu.

    rozkazy naruszenia prawa sa niewazne. Ba, moga byc karalne.

  • 589. Data: 2006-07-29 23:06:54
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > W tym samym tevałenie, ktory podaje plotki o UFO? :>

    > A jezeli skoki beda zaplanowane i zorganizowane?

    nie byly.

  • 590. Data: 2006-07-29 23:08:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A poscigi nieoznaczonymi wozami (jakimi np. jezdzi FBI) sa zabronione w
    > calosci. Zgadnij dlaczego.

    W Polsce tez. Ten byl oznakowany.

    > Jezeli chca dopasc gostka, to ida o 6 rano, kiedy ten jest w bamboszach i pol
    > spiacy.

    Czyli mieli poczekac, jak ten motocyklista zasnie?