  • 21. Data: 2006-02-15 10:03:57
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No ale z reguły karalne są takie bzdury, w które ktoś może uwierzyć i
    > ewentualnie ktoś może ponieść z tego tytułu jakiś uszczerbek. W mojej
    > ocenie, jeśli nawet ktoś uwierzy w to, że nie było obozów
    > koncentracyjnych, to jedyny uszczerbek będzie taki, iż będziemy mieć o
    > jedną osobę niedouczoną więcej. Tym, którzy zginęli w obozach to już
    > niestety pomóc nie może, a i zaszkodzić w zasadzie również.

    a co z osobami ktore przezyly obozy i zyja wsrod nas?

  • 22. Data: 2006-02-15 10:10:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co jest "prawda osiwecimska? Bo komory gazowe w wersji przedstawianej zreszta
    > do dzisiaj to naciagana historia. Cp przyznaje sam Piper.

    powiedz to mojej babci ktora przebywala w Ravensbruck w ktorym rowneiz
    takie komory istnialy., moge Ci dac nr telefonu , ciekawe co ona powie
    na twoje rewelacje.

    P.

  • 23. Data: 2006-02-15 12:40:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > a co z osobami ktore przezyly obozy i zyja wsrod nas?

    Przepraszam: przeżyły komory gazowe?

    A ci co inne obozy przeżyli wiedzą dobrze, co przeżyli i jeśli ktoś
    pisze wg. nich bzdury mogą swobodnie zwyzywać go od niekompetentnego idioty.

  • 24. Data: 2006-02-15 12:41:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > powiedz to mojej babci ktora przebywala w Ravensbruck w ktorym rowneiz
    > takie komory istnialy., moge Ci dac nr telefonu , ciekawe co ona powie
    > na twoje rewelacje.

    Karmisz trolla.

  • 25. Data: 2006-02-15 12:49:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Wilk wrote:

    > Ma kardynalne znaczenie, zbrodnie przeciwko narodowi polskiemu to czesc
    > naszej historii, ta bolesniejsza czesc i zaprzeczanie im to przede
    > wszystkim godzenie w osoby, ktore te zbrodnie przezyly (a takze te ktore
    > nie)

    Ponawiam pytanie: dlaczego prawo ma chronić jedną część historii
    bardziej niż inną?

    BTW: czy jest jakiś zapis penalizujący głoszenie np. "kłamstwa
    Katyńskiego"? Nie chce mi się teraz szukać w ustawie...

    [ciach]

    > Bzdura, ustawa dokladnie i wyczerpujaco okresla zaprzeczanie jakim
    > zbrodniom jest przestepstwem

    Pytanie tylko: po co? To kwestia historii. A IMHO ludzie powinni mieć
    możliwość zapoznania się z każdą "wersją" historii, nawet tą "nieco"
    odbiegającą od prawdy (oczywiście poza szkołą ;) ), chociażby po to,
    żeby nauczyć się samodzielnie myśleć i oddzielać ziarno od plew, a nie
    bezkrytycznie pokładać wiarę w to, co słyszą (no, ale samodzielne
    myślenie obywateli to chyba ostatnia rzecz, jakiej chcą rządzący -
    jeszcze ludzie przestaliby się na "kiełbasy wyborcze" nabierać).

    Tak samo wszelkie "indeksy ksiąg zakazanych" są IMHO bezsensowne - idę o
    zakłąd, że jakbym nawet 10x przeczytał "Mein kampf" nazista by się ze
    mnie nie zrobił (zresztą nawet z ciekawości zacząłem czytać, ale jest to
    "dzieło" raczej nudne i marne).

  • 26. Data: 2006-02-15 14:11:29
    Od: digital <n...@h...com>

    Przemek R. wrote:

    > powiedz to mojej babci ktora przebywala w Ravensbruck w ktorym rowneiz
    > takie komory istnialy., moge Ci dac nr telefonu , ciekawe co ona powie
    > na twoje rewelacje.

    Moze mowic co sie jej podoba. Jest to jej *prywatna* sprawa.
    Tylko z wymiany pogladow, nawet tych absurdalnych mozna wyciagnac jakies
    wnioski. Inaczej bedzies mial PRL-bis. Co najciekawsze, na strazy
    klamstwa oswiecimskiego stoi ubecki sedzia Gardocki, ktory polnowal
    poprawnosci politycznej w druga strone jeszcze dwie dekady temu.

  • 27. Data: 2006-02-15 14:15:22
    Od: digital <n...@h...com>

    Michał Wilk wrote:

    > wiadomości news:dstmbu$53v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ma kardynalne znaczenie, zbrodnie przeciwko narodowi polskiemu to czesc
    > naszej historii,

    czescia tej "naszej" historii sa rowniez zbrodnie rzeciwko innym
    narodom. Temu zaprzeczac juz wolno.

    > ta bolesniejsza czesc i zaprzeczanie im to przede
    > wszystkim godzenie w osoby, ktore te zbrodnie przezyly (a takze te ktore
    > nie)

    I co z tego?

    > Bzdura, ustawa dokladnie i wyczerpujaco okresla zaprzeczanie jakim
    > zbrodniom jest przestepstwem

    wlasnie, okresla wybiorczo.

    > Znalazl sie taki jeden odkrywca z Wroclawia, na szczescie szybko sie ze
    > swych chorych pogladow wycofal

    Jakies szczegoly?

  • 28. Data: 2006-02-15 14:44:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Karmisz trolla.

    wiem,

  • 29. Data: 2006-02-15 14:47:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moze mowic co sie jej podoba. Jest to jej *prywatna* sprawa.
    > Tylko z wymiany pogladow, nawet tych absurdalnych mozna wyciagnac jakies
    > wnioski.

    a jakie wnioski chcesz wyciagac z wymiany pogladaow matola ktory chce
    wmowic czlowiekowi ktory widzial jak wprowadzaja setki ludzi do komor
    gazowych
    ze to nie byly komory i wszystko zostalo wymyslone po wojnie?

    .Inaczej bedzies mial PRL-bis. Co najciekawsze, na strazy
    > klamstwa oswiecimskiego stoi ubecki sedzia Gardocki, ktory polnowal
    > poprawnosci politycznej w druga strone jeszcze dwie dekady temu.

    pilnowal prawa ktore nie on tworzyl!

  • 30. Data: 2006-02-15 14:47:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przepraszam: przeżyły komory gazowe?

    przezyly oboz. Ja bym sie czul nieco zeszmacony gdyby ktos publciznie
    twerdzil ze moje przezycia, tragedia zyciowa to wymysl.

    > A ci co inne obozy przeżyli wiedzą dobrze, co przeżyli i jeśli ktoś
    > pisze wg. nich bzdury mogą swobodnie zwyzywać go od niekompetentnego
    > idioty.

    w przypadku 'Klan'u tez zaczelo sie od idioty. To trzeba deptac poki
    jest zarodkiem.

    P.