  • 11. Data: 2009-01-11 09:30:18
    Temat: Re: pobi3em cz3owieka
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    > Niech obsługa lokalu też zeznaje.

    to jest niestety taka knajpa, ze chocby i chcieli
    stanac po mojej stronie to naprawde nic nie widzieli.
    monitoringu nie bylo, to taka bardziej mordownia

  • 12. Data: 2009-01-11 09:32:43
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    > Wygląda na to, że było inaczej. Przecież określenie " zabrali mnie na
    > dołek" to słownictwo osób, które znają jednak prawo w sensie potocznym.
    > Dołek to izba zatrzymań, areszt lub podobne miejsce zatrzymania.

    to ci powiem, ze nigdy nie bylem w tego typu przybytkach,
    a znam slownictwo typu na izbe, na dolek, sanki, zawiasy.
    ale o czym to swiadczy?

  • 13. Data: 2009-01-11 09:33:17
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    > Kurde, to był karzeł czy ty masz wyjątkowo wysoki wykop?

    mam wyjatkowo wysoki wykop

  • 14. Data: 2009-01-11 09:50:23
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > rozciagam sie fakt i mam za soba wieloletnie treningi kick-boxu,
    > ale nie o to chyba w tym watku chodzi.

    w tym wątku moze nie, ale policji i prokuraturze moze o to chodzić

    Twoje ręce i nogi mogą być odebrane jako narzędzie niebezpieczne, a fakt ze
    wiele lat trenowałeś, powinineneś przewidzieć jakie
    konsekwencje/siłę/zagrożenie może stanowić wyprowadzony przez Ciebie cios -
    upierdliwy prokurator ktory bedzie się chciał wykazać moze grać w ten deseń.
    osoby trenujące mogą być ostrzej trenowane z racji powinności bycia
    świadomymi swoich umiejętności

    racja jest po Twojej stronie, ale powinieneś zadbać o jak najwięcej
    świadków, skoro monitoring i obsługa nie potwierdzą tego co mówisz, żeby nie
    było tak ze racja po Twojej stronie, a prawo nie........

    szkoda dostac, nawet zawiasy, za taką głupotę...........

    Sebastian

  • 15. Data: 2009-01-11 09:54:34
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    > racja jest po Twojej stronie, ale powinieneś zadbać o jak najwięcej
    > świadków, skoro monitoring i obsługa nie potwierdzą tego co mówisz, żeby
    > nie było tak ze racja po Twojej stronie, a prawo nie........

    czy powinienem wynajac adwokata?

  • 16. Data: 2009-01-11 09:56:29
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Wygląda na to, że było inaczej. Przecież określenie " zabrali mnie na
    > dołek" to słownictwo osób, które znają jednak prawo w sensie potocznym.
    > Dołek to izba zatrzymań, areszt lub podobne miejsce zatrzymania.

    a czy nie zrobił wobec Ciebie słusznie ratując dziewczynę?
    moglbyś siedziec spokojnie i się patrzec jak ktoś trłucze kobietę?
    ja znam określenie zawiasy i pare innych - nie znaczy, że siedziałem i
    jestem kryminalistą.........

    to, że potem może mieć z tego kłopoty - bo niestety te pokrzywdzone często
    bronią swoich misiów dopiero co znokautowanych, mimo że kilka sekund
    wcześniej nazwałyby go oprychami ktory uderza ją pięścią w twarz...... -
    niestety to pewna patologia i skrzywienie psychiki takich kobiet... w
    peeeeewnym sensie im to po prostu pasuje..........

    albo od innej jeszcze strony patrząc na Twoją uwagę - czy gdyby kolega był
    mikrym księgowym w okularach i prochowcu, ważącym 60kg, podszedłby do gościa
    piorącego kobietę, a potem jeszcze obezwładnił go z noża?

    myślę, że kolega wie co z czym się je, co nie umniejsza jego obywatelskiej
    postawy.

    Sebastian

  • 18. Data: 2009-01-11 09:58:15
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy powinienem wynajac adwokata?

    przynajmniej na pewno skorzystałbym z porady prawnej zobaczysz jakie masz
    szanse, jakie zagrożenia, bo z takiego gowienka moze sie cwaniak chcieć na
    pewno wybielać, kobita jego pewnie po dwóch kolejnych praniach została
    nauczona zeznań, możesz umoczyć po prostu

    adwokat - jak masz kase to na pewno.

    Sebastian

  • 17. Data: 2009-01-11 09:58:15
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "kukikoko" <k...@o...pl> wrote in message

    [...ciach...]

    Chwila moment. A co z gościem się stało? Dostał strzała i co? Wstał i
    zadzwonił? Jakaś obdukcja? Efekty obdukcji?
    A ty gościu miałeś już wyrok? Jakieś sanki wiszą na Tobie aktualnie? Coś mi
    te 24h nie pasują. Zapakowali cię chwilę przed północą i wypuścili na chwilę
    przed północą? Coś kręcisz

  • 19. Data: 2009-01-11 10:08:13
    Od: gacek <g...@w...pl>

    kukikoko wrote:

    > czy powinienem wynajac adwokata?

    W ogóle bym się nie zastanawiał.

    gacek

  • 20. Data: 2009-01-11 10:14:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co ja mam teraz zrobić? Sprawa poszła do prokuratury.
    > I nauczka na przyszlosc kurwa. Jak koles napierdala panne

    Jesli Twoja opowieść znajdzie potwierdzenie w faktach, to prokurator to
    umoży.

    > nalezy odwrocic wzrok.

    Nie. Tylko po obezwładnieniu typa (czyli owym kopnięciu), należało już iść
    za ciosem i wezwać Policję. Policja by przy nim nóż znalazała, przy okazji
    pewnie by wylegitymowali kilka osób w lokalu całkowicie postronnych, które
    by Twoją wersję potwierdziły i to koleś by wylądował w areszcie. Ale kto ma
    miękkie serce, to powinien mieć twardą d...